آموزش ساخت دیوار سبز مصنوعی و خانگی

زیبایی ساخت دیوار سبز این است که هر یک به اندازه صاحب خود بی نظیر است. دیوارهای سبز می توانند اشکال مختلفی به دست آورند ، از ساختارهای کاملاً نصب شده قبل از حصیر گرفته تا ترکیبی از فضای چمن دار و قفسه های استراتژیک.

در این مقاله می خوانید:

دیوار سبز

ایجاد دیوار سبز در خانه

ساخت دیوار سبز بزرگترین روند کاشت خانه ها برای سال 2020 خواهد بود. این روند همه کاره شامل پوشاندن یک دیوار در خانه شما با گیاهان زیبا برای ایجاد یک ویژگی زندگی چشمگیر است. ساخت دیوارهای سبز می توانند اشکال مختلفی داشته باشند ، از ساختارهای کاملاً نصب شده قبل از حصیر گرفته تا ترکیبی از فضای چمن دار و قفسه های استراتژیک.

در اینجا چند ایده برای تطبیق این روند با فضای شما ، همراه با گیاهان مورد علاقه ما برای زنده ماندن دیوار سبز شما ارائه شده است.

دیوار سبز

فقط با یک کلیک از صفحه محصولات ما دیدن کنید.

 

سبک های دیوارهای سبز

زیبایی ساخت دیوار سبز این است که هر یک به اندازه صاحب خود بی نظیر است. در حالی که روش های نامتناهی برای کنار هم قرار دادن وجود دارد ، این چهار سبک ساده ترین روش اجرایی به عنوان یک پروژه ساخت دیوار سبز بعد از ظهر یا آخر هفته است.
ساخت دیوار سبز
قفسه های سبز: قفسه های دیواری چشم را به سمت بالا می کشند و این باعث توهم سقف های بالاتر و فضای هوایی تر می شود. قفسه های خود را با گیاهان پر جنب و جوش و گلدان های سرامیکی هماهنگ کنید تا یک صفحه نمایش ساده ایجاد کنید که هر زمان که دوست دارید بتوانید تغییر دهید.

اگر در یک خانه ی اجاره ای زندگی می کنید و نمی توانید قفسه ها را به دیوار سوار کنید ، یک واحد قفسه باز و بلند در محل خود به خوبی کار شما را راه می اندازد.

آموزش ساخت دیوار سبز

نهال های عمودی چند جیب: این کیت های دیواری سبز مانند یک میله غول پیکر ساخته شده از پارچه محوطه سازی سیاه است که در یک شبکه از جیب های کوچکتر پوشانده شده است. ایده این است که گیاهان را در هر جیب ریخته تا یک باغ کاملاً عمودی ایجاد شود.

آگاه باشید؛ تمام آن خاک بسیار سنگین می شود ، بنابراین مطمئن شوید که کاشت عمودی خود را با اطمینان نصب کنید. این کیت ها همچنین از مواد متخلخل استفاده می کنند ، به این معنی که آب جاری از پایین و پشت دیواره فرار می کند.

به همین ترتیب ، این کیت ها برای دیوارهای ضد آب در فضای باز مناسب هستند یا روی قاب هایی نصب شده اند که فاصله بین دیوار و پارچه را ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که شما همچنین چگونگی جمع آوری آب را در زیرسازه دیوار سبز خود در نظر گرفته اید.
ساخت دیوار سبز
مخازن دیواری: یک شیء جدید و فوق العاده شیک روی دیوار سبز ، این سبک شامل اتصال چندین گلدان شیشه ای یا سرامیکی کوچک به طور مستقیم به دیوار یا یک شبکه فلزی دیواری است. این یک روش زیبا برای نمایش قلمه ها ، گیاهان کوچکتر یا گیاهان تازه است.

ایجاد یک باغ عمودی یا باغ زندگی با دیوار

مخلوط دیوار سبز: به دلیل عدم وجود یک اصطلاح بهتر ، یک دیوار سبز مخلوط شامل ترکیب چندین سبک از نمایشگرهای گیاهی برای ایجاد یک اثر هماهنگ از هنر زندگی است. یک دیوار مخلوط می تواند عناصری مانند قفسه های شناور ،سازه های کف ، کاشت های حلق آویز و ترنج های داخلی را به وجود آورد تا یک نوع از هر نوع را ایجاد کند.

نکات طراحی ساخت دیوار سبز

وقتی سبک مورد نظر خود را انتخاب کردید ، وقت آن است که شروع به برنامه ریزی طرح خود کنید! این اصول طراحی را در حالی که سبک خود را ایجاد می کنید در ذهن داشته باشید.

تنوع زیباست: چشم به تنوع جلب می شود. بافت ، رنگ ، ارتفاع و عادت رشد هر گیاه در طراحی کلی دیوار سبز نقش دارد. انواع گیاهان سرپوشیده را انتخاب کنید که حداقل سه نوع بافت مختلف ، تغییر رنگ ، ارتفاعات و عادات را ارائه دهند.

بازی با تعادل و تقارن: ما به فضاهایی با نسبت های متعادل ترسیم می شویم. اگر خود را خیلی “هنری” نمی دانید ، راه ساده برای دستیابی به این هدف ، ایجاد ردیف هایی از همان گیاهان است ، شما را با طراحی کاملاً متقارن ترک می کند.

اگر کمی زیرک هستید ، سعی کنید با تناسباتی بازی کنید تا به روشهای غیر منتظره ای تعادل برقرار کنید ، مانند تعادل یک گلدان کف بزرگ در سمت راست با یک سیاره بزرگ آویزان در سمت چپ.

نیازهای نور را در نظر بگیرید: اگر به نیازهای طولانی مدت گیاهان خود توجه نکنید ، زیبایی نمایشگر داخلی شما ماندگار نخواهد شد.

برای سفارش و مشاوره در مورد ساخت دیوار سبز تماس بگیرید.

مهندس کیان 09124642449

 

|آموزش ساخت دیوار سبز