6ایده زیبا با دیوار سبز برای دکوراسیون منزل شیک

در این مقاله می خوانید:

دکوراسیون منزل شیک

دیوارهای کلاسیک سفید یا خاکستری را فراموش کنید

گرایش های جدید می گویند که رنگ سبز، سفید جدید برای دیوارها است. ترکیب رنگ سبز نعنایی در مقاله دکوراسیون داخلی اتاق با 14 روش گوناگون موجود هست. اول از همه، دیوارهای سبز متفاوت به نظر می رسند. به هیچ وجه خسته کننده نیستند. می توان آنها را در سایه های مختلف یافت که فضایی آرامش بخش، باکلاس ودکوراسیون منزل شیک به نظر می رسد. حتی می توانید با استفاده از دیوار سبز مصنوعی قسمتی از منزل خود را تغییر دهید.در اینجا 6 ایده زیبا با دیوارهای سبز برای دکوراسیون منزل شیک آورده شده است.

دکوراسیون منزل شیک

حال و هوای طبیعت را زنده کنید

اگر عاشق طبیعت هستید و فضایی با مضمون طبیعت می خواهید، دیوار سبز این کار را انجام می دهد. برای تابستانی آرام، سایه ملایمی از سبز را انتخاب کنید.اطراف این دیوارها را با انواع مختلف گیاهان سبز احاطه کنید. این ایده برای یک اتاق نشیمن با ظاهری مینیمال یا یک فضای آشپزخانه الهام گرفته از خانه های کشاورزی شگفت انگیز خواهد بود.

دکوراسیون منزل شیک

آیا دیوار سبز برای حال و هوای گرمسیری مناسب است؟

اگر فضایی عجیب و غریب می خواهید، یک دیوار سبز پررنگ یا اتاقی که به رنگ سبز جنگلی رنگ آمیزی شده باشد، این کار را انجام می دهد. در اینجا رنگ های عجیب و غریب مانند صورتی، زرد یا نارنجی شگفت انگیز به نظر می رسند و دکوراسیون منزل شیک می شود.همچنین گیاهان بزرگ یا گرمسیری بر فضای عجیب و غریب این اتاق تأکید می کنند. همچنین، برای اینکه این فضای سبز عجیب و غریب و افسانه ای ایجاد شود، عناصر دکوری طلایی و قطعات کوچک مبلمان را انتخاب کنید.

دکوراسیون منزل شیک

با روحیه اسکاندیناویایی دکوراسیون منزل شیک خود را ایجاد کنید

اگر به دنبال ظاهری آرام برای اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی فضای حمام خود هستید، یک دیوار سبز ملایم همراه با یک دیوار سفید، حال و هوای مورد نظر شما را به ارمغان می آورد. با گوشه ای بافته شده، پرده های خنثی و چراغ های جادویی، این فضا را آرامش بخش تر و جادویی تر کنید.

دکوراسیون منزل شیک

شب فانتزی را با دکوراسیون منزل شیک خود بسازید

با کمک یک دیوار سبز، یک فضا فوراً به یک فضای زیبا تبدیل می شود. به خصوص اگر قاب هایی روی آن اضافه کنید تا پیچیده تر به نظر برسد. این دیوار را با مبلمان ظریف و چراغ های شیک ست کنید و این سبک را برای یک فضای ناهارخوری، یک دفتر کار، یک اتاق نشیمن درجه یک یا یک اتاق خواب شیک انتخاب کنید.

دکوراسیون منزل شیک

لمس فضای مدرن

یک دیوار سبز باعث می شود که فضای دکوراسیون منزل شیک و نیز بسیار مدرن به نظر برسد. بنابراین، آن را برای اتاقی با فناوری پیشرفته انتخاب کنید که پر از عناصر دکوری جالبی است که می تواند برجسته باشد. همچنین، یک دیوار سبز تیره را با عناصر خنثی و دکور فلزی و ابزارهای کاربردی جفت کنید. علاوه بر این، گیاهان سبز شیکی را که در یک فضای مدرن و در کنار یک دیوار سبز معجزه می کنند برای دکوراسیون منزل شیک فراموش نکنید.

دکوراسیون منزل شیک

دیوارهای سبز درجه یک و لوکس

دیوارهای سبز نیز فوق العاده با کلاس هستند و با مبلمان شیک و مدرن عالی کار می کنند. این دیوارها برای یک اتاق خواب یا اتاق نشیمن با مبلمان مخملی و چراغ های طلایی و عناصر دکور عالی به نظر می رسند. آن را با ملحفه های صورتی و نقاشی هنری و عکس های قاب شده نیز ست کنید. نتیجه دکوراسیون منزل شیک فوق العاده خواهد بود

دکوراسیون منزل شیک

آیا گزینه های دیگری نیز وجود دارد؟

اتاق‌های خدماتی معمولاً در هنگام تزئین نادیده گرفته می‌شوند. با این حال، رنگ‌های روشن می‌توانند روحیه را در هنگام انجام کارهای روزمره حفظ کنند. محصولات تمیزکننده در قوطی‌های لعابی سفید رنگی به کیفیت می‌افزایند که در مقابل دیوار سبز بلوک خودنمایی می‌کند. کابینت های چوبی اکسپوز ظاهر روستایی را کامل می کند.

دکوراسیون منزل شیک

اتاق خواب تک رنگ را با یک تاج تخت سبز هوشمندانه که قوی و چشمگیر به نظر می رسد، بالا ببرید. سپس تخت را با ملحفه‌های سفید شفاف، کوسن‌های سبز رنگ و لایه‌های متضاد خاکستری تخت بپوشانید.

دکوراسیون منزل شیک

روی مبل مخملی سرمایه گذاری کنید

امسال، همه چیز در مورد مبل مخملی است، به خصوص در این سایه مجلل سبز جنگلی.چه سبک شما کلاسیک باشد یا معاصر، این یک راه مطمئن برای افزودن ظرافت و جذابیت به فضای دکوراسیون منزل شیک شما است.این طراحی گوشه، نقطه‌ای عالی برای استراحت است، در حالی که درهای شیشه ای و بلند و رنگ‌های صورتی متضاد به این ظاهر زیبا می‌افزایند.

دکوراسیون منزل شیک

دیوارهای سبز رنگ دلیل شادی روح می شوند

سبزه‌های آرام‌ بخش و شیک، خانه‌های ما را فرا گرفته است.ما می‌توانیم شادتر باشیم. آیا دوست دارید آشپزخانه خود را به کابینت‌های شیک سبز جنگلی ارتقا دهید یا یک دیوار سبز مریم گلی به حمام خود اضافه کنید؟ ما زیباترین راه‌ها را برای معرفی دکوراسیون منزل شیک شما توسط سبز زیبا به هر اتاق از خانه شما گردآوری کرده‌ایم.

دکوراسیون منزل شیک

یک حمام آرامش بخش ایجاد کنید

سبز پر رنگ پس زمینه ای عالی برای یک حمام مجلل به سبک مدرن است. با یک حمام مستقل با انحنا، حس آرامش را با ظرافت تمام اضافه کنید. رنگ‌های طلایی طرح را گرم می‌کند، در حالی که حوله‌های صورتی،کنتراست طراوت‌آمیزی را در مقابل پوشش‌های مجلل تیره ارائه می‌دهند. این طرح تمام کادرهای سبک را علامت می‌زند.

دکوراسیون منزل شیک
رنگ سبز را در دفتر شخصی خانه اضافه کنید

کار در خانه؟ دفتر خانه خود را با رنگ های سبز آرام به مکانی جذاب برای بودن تبدیل کنید. در اینجا فضایی رامی بینید که با هوشیاری توانسته باعث ایجاد دکوراسیون منزل شیک شود!

دکوراسیون منزل شیک

کارهای چوبی خود را ارتقا دهید

به ماکسیمالیست بروید و با تزریق سبز نعنایی، ویژگی یک درب داخلی را بسازید. خوشبختانه، دوران کار با چوب براق سفید گذشته است، بنابراین با رنگ ها لذت ببرید و تخته ها و درها را با رنگ لطیفی بالا ببرید، که زرد نمی شوند. با یک مبل مخملی سبز رنگ و یک کاغذ دیواری شلوغ دکوراسیون منزل شیک خود را ست کنید.

دکوراسیون منزل شیک

برو به دنیای دیگه تو راهرو

یک دیوار ویژه رنگ نیلی در راهرو برای پنهان کردن لکه ها و اضافه کردن رنگ ظریف معجزه می کند. کیسه‌های ذخیره‌سازی بافتنی را اضافه کنید تا وسایل را از دید دور نگه دارید. یک میز کنسول دستی را با علف‌های خشک شده در گلدان و آثار هنری مانند تابلو نقاشی بپوشانید.دکوراسیون منزل شیک

راه جذابیت دوره کلاسیک

این سبز تیره شکارچی بدون دردسر شاهانه و با شکوه است.حتی زمانی که رنگ دیوارها با کابینت مطابقت داشته باشد. ایده‌آل برای یک ملک جذاب.این رنگ قدیمی راهی عالی برای تازه کردن آشپزخانه خسته و ادای احترام به جذابیت تاریخی خانه است.

دکوراسیون منزل شیک

سبز مار افعی را اضافه کنید

این سایه غنی و عجیب که نام خود را از مار با رنگ روشن گرفته اس. لحظاتی را در شیک ترین خانه ها می گذراند. از آن به عنوان یک ویژگی برجسته در یک حمام تک رنگ برای افزودن فوری حس هیجان استفاده کنید.می توانید یک اتاق کامل را در آن رنگ آمیزی کنید تا به دکوراسیون منزل شیک خود دست یابید.

دکوراسیون منزل شیک

یک آشپزخانه را با سبز نعنایی تغییر دهید

سبزی های سبک و طراوت را ترجیح می دهید؟ بیشتر از نعنا نگاه نکنید. رنگی ایده‌آل برای طرح‌های سنتی و مدرن به طور یکسان.این آشپزخانه معاصر شیک با واحدهای سبز نعنایی با لبه‌های مسی روشن و آرامش بخش است. کاشی‌ها و کف‌پوش‌های دیواری با نقش مرمر سفید، زیبایی‌شناسی شیک را تکمیل می‌کنند.

دکوراسیون منزل شیک

دکوراسیون منزل شیک