طراحی و اجرای دیوار سبز طبیعی

از مناظر با دیوارهای ساده خداحافظی کنید!!!
چه کسی این روزها برای باغبانی فرصت دارد؟ یک فرد یا شرکت متوسط به طور قطع چنین نمی کند؛ و از آنجا که آن منطقه ویژه ای است ، پیدا کردن مناظر خارجی یا داخلی بسیار دشوار است. مناظر استثنایی با هزینه ای همراه هستند اما با دیوار سبز طبیعی ، در آینده می توانید وقت ، پول و استرس را صرفه جویی کنید.نیازی به استخدام کسی برای حفظ دیوار سبز شما نخواهد بود.

همچنین ، با توجه به ساختارهای ساختمان در ایران ، ایده انتخاب دیوار سبز مناسب ، به ویژه برای طراحی دفتر مدیرعامل ، اهمیت پیدا می کند. بله ، برخورداری از یک دیوار سبز که دائم سیراب باشد و هرس علفهای هرز و برش دادن آن در دستور کار باشد بسیار دشوار و بسیار گران خواهد بود. اما ما در تیم آروین این هزینه ها را برای شما به حداقل رساندیم و مسئولیت این کار را بر عهده گرفتیم.برای بازدید و سفارش دیوار سبز طبیعی خود با تراکم گیاهی بالا و خاص با ما تماس بگیرید.

دیوار سبز مصنوعی چیست؟

دیوارهای سبز مصنوعی به صورت سفارشی با استفاده از آرایه ای از سبز مصنوعی و شاخه های تقلبی گیاه ساخته می شوند.دیوارهای عمودی پانل های گیاهان در سراسر جهان محبوب هستند و این مفهوم کاملاً مرسوم است ، همانطور که در باغ عمودی در برج میدان آسیا در سنگاپور مشاهده می شود. در واقع ، دیوارهای سبز ساخته شده از گیاهان مصنوعی نه تنها تزئینی نیستند بلکه کاربردی نیز هستند.پانل های شاخ و برگ دار به هر اندازه ساخته می شوند و از فضای ارزشمندی استفاده نمی کنند.در داخل یا خارج از خانه ، پانل های گیاه مصنوعی فاقد تعمیر و نگهداری هستند.

آروین دیزاین | اجرای دیوار سبز مصنوعی
دیوارسبز در محیط کار

چرا دیوار سبز مصنوعی؟

*هزینه کم برای نگهداری (بدون آبیاری ، نگهداری و جایگزینی گیاه)
*طول عمر طولانی، گیاهان نخواهد مرد
*همیشه خوب به نظر می رسد
*واقع بین
*کاملاً قابل تنظیم
*قابل اصلاح و استفاده مجدد است
*طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت
*ظاهر دیوار / سقف را تقویت می کند
*یک محیط آرامش بخش ایجاد می کند
*تقریباً در هر نقطه قابل نصب است
*اثر فوری و *نصب سریع

انواع طرح های دیوار سبز طبیعی آورین دیزاین

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ روی یکی از تصاویر کلیک کنید و آلبوم را ورق بزنید

مقالات ما را در مورد دیوار سبز مطالعه کنید