فلاور باکس چوبی | ترموود و روسی

در این مقاله می خوانید:

فلاور باکس فلزی:

نگاهی بیندازید به 15 طرح از فلاور باکس ها در فضای باز

باغ ما مکانی است که برای زیبایی و دعوت از آن به نگهداری نیاز دارد. گیاهان موجود در آن به نهایت توجه ما نیاز دارند تا زنده بمانند. شما همچنین باید اطمینان داشته باشید که از مناطق دیگر منظره شما مراقبت خواهد شد به طوری که مدت طولانی دوام خواهد داشت و در تمام مدت از استقبال خود می ماند.

یكی از موارد رایج كه در باغ می بینید فلاور باکس های چوبی هستند كه البته برای نگهداری گیاهان نیز ضروری هستند.
گیاهان در طرح های مختلفی آمده اند و همچنین از مواد مختلفی ساخته شده اند.

نحوه صحیح ساخت فلاور باکس چوبی :

 اگرچه فلاور باکس چوبی یک ساخت و ساز دائمی نیست ، اما شما قطعاً نمی خواهید آنها را جابجا کنید یا آنها را جایگزین کنید. به خصوص بعد از اینکه خاک و گیاه اضافه کردید.
به همین دلیل است که قبل از شروع به کار ، چهار چیز را باید در نظر بگیرید:

برنامه ریزی کنید جایی که می خواهید فلاور باکس ها را قرار دهید.به طور معمول ، منطقه ای را که دارای بیشترین خورشید است می خواهید.مگر اینکه شما گیاهانی را بکارید که سایه لازم دارند.چند باکس را که می خواهید برنامه ریزی کنید.یک فلاور باکس بزرگ نسبت به چند باکس کوچکتر مقرون به صرفه تر است. اما بسته به آنچه می خواهید کاشت کنید ، فلاور باکس کوچکتر ممکن است ایده بهتری باشد. بهتر است گیاهان مشابه را در یک باکس قرار دهید.اندازه باکس خود را برنامه ریزی کنید. یک فلاور باکس بزرگتر از1/20 متر در طول  نداشته باشید.مدیریت آن سخت تر است. با این حال ، می تواند تا زمانی که شما می خواهید باشد.اگر گیاهان کوچکتر را کاشت می کنید ، ممکن است نیازی به فلاور باکس های بزرگ نداشته باشید.مطالبی را که استفاده می کنید برنامه ریزی کنید. بیشتر مردم از چوب استفاده می کنند.آنها ارزان تر ، بادوام و سبک هستند. برای موارد حتی ارزان تر ، می توانید از چوب پالت بازیافت شده استفاده کنید.اما اگر به یک راه حل دائمی تر نیاز دارید می توانید از بتون یا فلاور باکس فلزی استفاده کنید.این یک طراحی اساسی اما زرق و برق دار برای جعبه گلدان است.آنها جعبه خود را درست در مقابل حصار خود قرار دادند.این ارتفاع مناسب است که مراقبت از گیاهان شما را برای شما کمی ساده تر می کند.پس از ساختن ساختار اساسی فلاور باکس ، فقط باید از خاک پر شده و گیاهانی را که می خواهید کاشت کنید.

برای امروز ، ما مجموعه ای از 15 فلاور باکس چوبی را به نمایش می گذاریم. متوجه خواهید شد که از کلاسیک تا محوطه سازی مدرن استفاده می شود. تنها تفاوت این است که جدیدترین گلدان های چوبی صاف شده و صیقلی شده اند تا زیبایی آن به نظر برسد. آنچه را برای شما جمع آوری کرده ایم بررسی کنید:

فلاورباکس

 

منظره مدرن :

فلاور باکس در فضای بازسبز می شود. این یک روش آسان و زیبا برای اضافه کردن کمی لمس رنگ و زندگی به حیاط خلوت شماست.سدر بالدریج ، یک محوطه ساز در هیوستون است که آنها را در تمام طراحی های باغ خود ایجاد می کند ، می گوید: “فلاور باکس چوبی مانند” لباس سیاه کوچک “از گیاهان است. هر باغ باید یکی از آن ها را داشته باشد. و چگونه او نمی تواند هوادار باشد؟ برگهای کوچک ، متراکم و همیشه سبز درختچه ای از کیفیت همه کاره و مجسمه ای برخوردار است.آنها را می توان به عناصر تزئینی آغشته کرد. به پرچین های بلند و ضخیم شکل که پنهان و محافظت می شود. یا به عنوان پارکر کم استفاده می شود که گیاهان دیگر را سازماندهی می کنند.

چوب در بیشتر قسمت های این باغ استفاده می شود و مطمئناً با ما موافق خواهید بود که برای منظره ای مدرن بسیار عالی به نظر می رسد.

 

بام باغ توسط کهربا فردا :

الگوهای بافت :

این فضای پر زرق و برق پر از گیاهان مختلف است که دارای بافت ها ، الگوهای و رنگ های مختلف هستند. فلاور باکس چوبی از هزار سال اصلی ترین طرح باغ های زیبا بوده است و از پرچم های رسمی مصر باستان گرفته تا باغ های کاخ یونان و روم گرفته تا مناظر مرتب و استعماری استعمار ویلیامزبورگ است.انتخاب خود را بر اساس چند عامل انتخاب کنید. آیا شما یک باغبان بی تاب هستید؟ اگر چنین است ، انواع رشد سریع مانند “Wintergreen” را امتحان کنید ، که به سرعت تولید می شود اما به هرس منظم نیاز دارد.اگر صبور باشید ، انتخاب آهسته رشد مانند “موریس کوتوله” نیاز به مراقبت کمتری دارد اما برای رسیدن به شکل دلخواه خود زمان بیشتری می برد.آنچه در مورد این زیبایی های دنیای قدیمی باید بدانید چیز دیگری است.

مزارع جانبی :

با افزودن برخی گیاهان زاید در طرفین فلاور باکس، یک فضای کوچک هنوز می تواند لمس طبیعت کند.
معمار منظره ، مارلی فیلدز اسلوتز از ممفیس می گوید: “همه می گویند پاییز زمان بهتری است زیرا گیاهان در حال خنثی شدن هستند ، اما لزوماً در مورد  سبزهای بزرگ صادق نیست.”
“اگر آبیاری خوبی دارید ، می توانید در اکثر فلاور باکس چوبی گیاهان متعددی بکارید.” از کاشت آنها در گرمای جدی خودداری کنید و آبیاری فلاور باکس را حدود یک بار در هفته برای سال اول ، در دوره های مرطوب کمتر انجام دهید.

 

تخت های بلند سبزیجات :

طرح های آلوئه

 

تخت خواب های گیاهی در باغ روش خوبی برای رشد گیاهان در تراس شما است.

مزارع چوبی :

این مکان مطمئناً با تاک های روی دیوار و برخی گیاهان دیگر درفلاور باکس چوبی چشمگیر است.

همه چیز درباره فلاور باکس ؟

در حالی کهفلاور باکس چیزی است که باید از آن آگاه باشید ، اجازه ندهید که شما را بترساند.. به دنبال رگه های سیاه یا قهوه ای تیره روی ساقه ها یا ریزش سریع برگ ها باشید. چوب های معمولی ، مانند گلدان های انگلیسی ، حساس تر هستند.انواع مقاوم تر شامل انواع ژاپنی و کره ای است.به دنبال انتخاب های فلاور باکس برای “زیبایی سبز” و “سنگ های قیمتی زمستانی” بگردید.

“مخمل سبز” ، “سبز مخملی” ، چندین ویژگی موردعلاقه فلاور باکس چوبی را ترکیب می کند. برگهای سبز براق زیبا و دور تا دور زمستان و به خوبی در زمستان و تابستان های مرطوب ما نگه می دارد.فلاور باکس برای پرچین های کم فوق العاده است.

باغ پشت بام :

باغ پشت بام

 

فلاور باکس یا باغهای مخفی :

یک باغ پشت بام رویای همه است به خصوص وقتی خانه شما در شهر واقع شده باشد. استفاده از گیاهان در فلاور باکس چوبی لمس نرم تری به این مکان می بخشد.

 

طراحی چشم انداز :با چوب آزمایش کنید و از آن نه تنها برای نیمکت بلکه حتی برای افراد خاص استفاده کنید.

فلاور باکس چوبی مرواریدی در فضای باز

حیاط به سبک معاصر با وجود حداقل استفاده از گیاهان ، فلاور باکس چوبی در آن بسیار بهتر به نظر می رسد.

 

معکوس کردن جریان با فلاور باکس

کلاه فرنگی

این باغ واقعاً سزاوار شناختی است که از آن برخوردار است زیرا مطمئناً با استفاده از فلاور باکس چوبی و یک درخت فرنگی بسیار عالی است.

باغ بام بالا

 

این یک ایده جالب برای باغ بام بالا است. این ممکن است به عنوان باغ قبلی خیره کننده باشد ، اما همچنین از همان فلاور باکس چوبی استفاده کرده و آن را با انواع مختلف گیاهان پر کرده است.

 

مناطق صندلی :

یک نگاه به این فضا باعث می شود فرد بخاطر فضای صندلی های مرتب و توزیع خوب گیاهان احساس آرامش کند.

مناظر مدرن :

 

نه تنهادر مناظر مدرن از فلاور باکس های چوبی استفاده می شود بلکه حتی این یکی با طراحی فرانسوی و سنتی از آن استفاده می کند. احساس خواهید کرد که به زمان و مکان دیگری آورده شده اند.
طراحی باغ سقف سفارشی
طراحی خانه و باغ کهربا فردا

برای این پاسیون از تخته های چوبی استفاده شده بود ، بله ، از چوب برای فلاور باکس ها نیز استفاده می کرد که ظاهری منسجم ایجاد می کرد.

 

مدرن و ساده :طراحی داخلی ویکی برگل

چشم های شما به دلیل چراغ های اطراف درست در استخر آورده می شود اما لحظه ای وقت بگذارید تا فلاور باکس آن را با گل های دوست داشتنی در آن بررسی کنید.

 

فقط با یک کلیک از صفحه محصولات ما دیدن کنید.

 

کلاسیک مدرن :مرواریدهای چوبی در فضای باز

 

استودیوی طراحی سالیوان :

طراح ادعا می کند که سبک های مدرن و کلاسیک را با این منظره ترکیب می کند و فکر می کنیم موفقیت آمیز است!

این روزها ازفلاور باکس چوبی بسیار استفاده می شود. گذشته از زیبایی که به منظره و باغ شخصی می افزاید ، نصب آن آسان تر است و همچنین لمس های بیشتری از طبیعت به آن اضافه می شود. اما برای حفظ زیبایی آن نیز به نگهداری نیاز دارد. امیدواریم از لیست بالا الهام بگیرید. شاید به خوبی بخواهید مدتی را برای بررسی مسیرهای باغ در سبک ها و مواد مختلف انجام دهید.

طریقه کاشت :خاک خوب زهکشی شده با مقدار زیادی مواد آلی بهترین ماده است.کوددهی به ندرت لازم است. بیشتر فلاور باکس چوبی سایه ای را ترجیح می دهند ، اما حتماً انتخاب خود را بررسی کنید ، زیرا برخی از آنها آفتاب بهتر از سایرین دارند. برای به حداقل رساندن برنز شدن برگها در زمستان ، از لکه هایی که یک تن از نور خورشید بعد از ظهر از جنوب غربی دریافت می کنند ، خودداری کنید.

 

مزارع جانبی