اجرای گلدان دیوار سبز

فروش و اجرای گلدان دیوار سبز توسط تیم آروین دیزاین

راههای ارتباط با آروین دیزاین

ما مفتخریم به عنوان تنها وارد کننده گلهای مصنوعی در ایران صنعت جدیدی را وارد این کشور کرده ایم و با توجه به تحریمها و عدم واردات این محصول به عنوان مرجع در کشور فعالیت میکنیم

درباره محصول گلدان دیوار سبز

در طراحی داخلی منازل از المان ها و متریال های متنوعی استفاده می شود، یکی از این متریال ها به کار برده شده، استفاده از گل و گیاه های متنوعی در هر محیطی می باشد که باعث حس نشاط و سر زندگی می شود. همچنین داشتن گیاهها در محیط کار یا منزل یا هر محیط دیگر باعث تصفیه هوا است، پس وجودشان جزو واجبات می باشد.

گلدان دیوار سبز

درباره گلدان دیوار سبز بیشتر بدانید !

گلدان های دیواری

همان طور که مستحضر هستید، استفاده از گل های دیواری باعث زیبایی و آرامش بیشتر منزل یا محیط کار شما می شود و پرورش آن ها حس خوبی به محیط می بخشد. این گلدان های دیواری یا استند دیواری، ایده جالبی برای افرادی که قصد زیباسازی محیط خود را دارند، بسیار مناسب است.

شاید شما جزو دسته افرادی باشید که در ذهنشان این سؤال پیش می آید که چرا وقتی می توان گلدان ها را بر روی زمین قرار داد، چه نیازی به نصب آن ها روی دیوار است؟ برای جواب این سؤال باید بگوییم که استفاده گلدان های دیواری سلیقه ای می باشد. اما با این حال برای تغیر چیدمان، می توانید از این ایده استفاده نمایید. انجام همچنین کاری ظاهر محیط شما را دگرگون خواهد کرد. حتی برای افرادی که متراژ خانه کمی دارند، گلدان های دیواری بسیار کاربرد خواهد داشت.

دیوار سبز خانگی به صورت اینترنتی

فروش و قیمت گلدان های دیواری

گلدان دیواری سبز آروین دیزاین با رعایت، متدهای روز دنیا و ایده های خلاقانه، قصد ایجاد فضای سبز استاندارد، ایمن و با قابلیت آبیاری اتوماتیک را دارد. قیمت این محصول با توجه به نوع گلدان دیواری، مصنوعی و طبیعی بودن گیاهان، سایز پنل ها، نوع خاک، متراژ، قطر و ابعاد دیوار و غیره متغیر می باشد. شما می توانید برای نصب این گلدان دیواری سبز از مجموعه ما کمک بگیرید.

مزایا این گلدان های دیواری چیست؟

همان طور که در بالا گفته شد گیاهان دیوار سبز به تصفیه هوا کمک می کنند. همچنین گرین وال از نظر بهداشتی بسیار زیاد و مقرون به صرفه است. این گلدان دیواری سبز با استفاده از تبخیر، باعث تثبیت رطوبت در محوطه می شود به همین خاطر برای تابستان بسیار مناسب می باشد.

همچنین در فصل زمستان به عنوان یک عایق بسیار خوب عمل می کند. پس یکی از مزایایی که هنگام خرید این محصول بهره مند خواهید شد، صورت حساب های مربوط به کاهش مصرف انرژی است. در ادامه بیشتر درباره این مزایای گلدان دیوار سبز توضیح دادیم:

  • ابعاد و اندازه: گلدان دیواری سبز نسبت به گلدان های دیگر در اندازه و ابعاد متنوعی به بازار توزیع می گردد. به طور مثال اگر شما در بودجه مقدار کافی نداشته باشید، می توانید این گلدان های دیواری در ابعاد کوچک تری تهیه نمایید.
  • هزینه پایین و کیفیت بالا: این نوع گلدان ها از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند و در عین حال از کیفیت بالایی برخوردارند.
  • مصرف آب پایین: شما می توانید با تعبیه یک منبع آب در کف هر گلدان، میزان آبیاری و مصرف آب را به 2 الی 3 هفته افزایش دهید. این آبیاری گلدان دیوار سبز، هم به صورت هوشمند و هم به صورت دستی انجام می شود.
  • بهره برداری سریع: زمانی که نیاز های اولیه و شرایط مناسب را برای کاشت گیاهان فراهم کردید، در کم ترین زمان می توانید این گلدان دیوار سبز را در مدت زمان 1 الی 2 هفته در محوطه های بزرگ تعبیه نمایید.
  • باغچه عمودی: شما در گلدان های دیواری این قابلیت را دارید تا بتوانید گیاهان عمودی در خانه یا محل کار خود داشته باشید که این باغچه عمودی در دیگر گلدان ها امکان ناپذیر نمی باشد.

goldan divar sabz large 1

دیوار سبز طبیعی را چگونه ایجاد کنیم؟

نحوه نصب و ایجاد دیوار سبز بسیار ساده است که با رعایت برخی نکات به راحتی نصب می شوند. همچنین شما می توانید هنگام نصب از مجموعه آروین دیزاین کمک بگیرید.

  • انتخاب فضای نصب مناسب دیوار سبز

قدم اول انتخاب دیواری که قصد تعبیه این گلدان دیوار سبز را دارید. پس از انتخاب محل مورد نظر، باید یک قاب محکم برای نصب این دیوار انتخاب کنید. بهتر است ساختار این قاب به صورت استاندارد، دارای ردیف های 1*2 باشد.

  • سیستم آبیاری گلدان دیواری سبز

شما می توانید با استفاده از یک شلینگ، دیوار سبز را آبیاری کنید. سپس باید یک مخزن آب، طراحی نمایید تا یک هفته آب را در خود جای دهد.

  • کاشت گیاهان سبز

مرحله آخر کاشت انواع گیاهان دلخواه شما می باشد که باید آن ها را با حد فاصل 12-13 سانتی متری پر کنید. در کاشت گیاه، بسیار دقت داشته باشید که آسیبی نبیند و در آخر مطمئن شوید که محکم در خاک، قرار گرفته باشند.

فروش جزئیات کامل دیوار سبز

مجموعه آرین دیزاین، ساخت دیوار های سبز مصنوعی و طبیعی در کارگاه های پیشرفته و حرفه ای در تنوع و ایده های مختلفی انجام داده و آماده فروش به شما عزیزان می باشد. همچنین هزینه اجرای گلدان دیوار سبز به صورت طبیعی، سبز خزه ای، مصنوعی و غیره در بهترین رنج قیمت با به روز ترین روش ها به بازار عرضه می نمایند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه آرین دیزاین در ارتباط باشید.

نمونه محصولات گلدان دیوار سبز آورین دیزاین

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ روی یکی از تصاویر کلیک کنید و آلبوم را ورق بزنید