فروش گل های ریسه ای و بوته ای

فروش و نصب گل های ریسه ای و بوته ای توسط تیم آروین دیزاین

راههای ارتباط با آروین دیزاین

ما در تیم آروین انواع گلهای بوته ای مصنوعی که حتما شما نمونه طبیعی آن را دیده اید رو به صورت وارداتی موجود داریم و به فروش می رسانیم.جنس این برگ های بوته ای کاغذی هست و شباهت بسیاری با حالت طبیعی خودش دارد.

اگر برای فضای تراس یا دکوراسیون محل مد نظر خودتون دچار تردید هستید پیشنهاد میکنیم که از انواع گلهای ریسه ای و همچنین نمونه های بوته ای ما در این صفحه دیدن کنید و برای سفارش با ما تماس بگیرید

درباره محصول گل های ریسه ای و بوته ای

داشتن گل و گیاه در منزل، علاوه بر این که یک فعالیت لذت بخشی است که به محیط شما زیبایی چشمگیری می دهد. همچنین می تواند به تصفیه هوا منزل شما کمک کند. اما دغدغه که امروز افراد زیادی را درگیر کرده است، نداشتن محل مناسب برای قرار دادن گل و گیاه است.

شما با استفاده از گل های ریسه ای، می توانید آن ها را از هر سقفی آویزان کنید. این نوع گیاهان فضای کمتری را اشغال می کنند و با مسیردهی درست، شکل و شمایل زیبایی به محیط کار یا منزل شما می بخشند.

اجرای فنس چمنی | فروش فنس چمنی | آروین دیزاین
نمونه محصولات گل های ریسه ای و بوته ای آورین دیزاین

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ روی یکی از تصاویر کلیک کنید و آلبوم را ورق بزنید

درباره گل های ریسه ای و بوته ای بیشتر بدانید !

گل های ریسه ای و گل های بوته ای

همان طور که مستحضر هستید، گل و گیاه نقش بسیار پر رنگی در تصفیه هوا، کاهش آلاینده های مضر و زیبایی محیط شما دارد. شما می توانید از گل های ریسه ای و یا بوته ای در دکوراسیون محیط خود، مانند: راه پله های مسکونی، اداری و تجاری، سقف آشپزخانه، کتاب خانه استفاده نمایید. در ادامه بیشتر به توضیح این موارد خواهیم پرداخت.

فروش و اجرای گل های ریسه ای و بوته ای | آروین دیزاین

محل قرار گیری گل های ریسه ای

  • آویزان کردن گل های ریسه ای از سقف: احتمالاً با شنیدن گلدان هایی آویزی، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند، آویزان کردن این گیاهان از سقف است. این گلدان ها بیشتر برای آویزان کردن در سقف استفاده می شود که علاوه بر جلوه زیبایی که دارد، فضای کمتری را می گیرد. اکثر این گلدان های ریسه ای، جزو دسته گیاهان رونده و پیچکی هستند.
  • چسباندن گل های ریسه ای به پنجره: بیشتر از گلدان های کوچک و خوراکی برای چسباندن به پنجره استفاده می شود. به دلیل خوراکی بودن این گیاهان، بیشتر داخل آشپزخانه قرار می دهند تا دسترس آسان تری داشته باشد. این گیاهان به دلیل چسبیدن به پنجره از نور بسیار خوبی برخوردارند.
  • آویزان کردن گیاهان از صفحات مشبک فلزی و چوبی: برای آویزان کردن این گیاهان باید از داربست ها و میله های فلزی کمک بگیرید تا بتوانید یک مشبک بسازید. حتی می توانید این مشبک ها را از فروشگاه های مخصوص گل و گیاه تهیه نمایید.آویزان کردن گل های بوته ای از صفحات مشبک فلزی این امکان را فراهم می کند تا فضای خیلی کمتری را اشغال کند، اما در عین حال زیبایی خود را حفظ می نماید. شما می توانید این کار را با سازه های چوبی انجام دهید.
  • چسباندن گیاهان با آهنربا به یخچال و دیوار: کاربرد دیگر گل های ریسه ای، می توان به آویزان کردن آن ها به دیوار یا یخچال، با کمک آهنرباهای قوی نام برد. مزیتی که این نوع چسباندن گل های بوته ای دارد، شما می توانید هر زمان که خواستید گل آویزی خود را بردارید یا جابه جا کنید.
  • قرار دادن گیاهان بوته ای در کیسه های پارچه ای: اگر دنبال آویزان کردن گیاه خود با کمترین هزینه هستید، این روش می تواند برای شما مناسب باشد. با استفاده از کیسه پارچه ای ساده می توانید این کار را انجام دهید و از هزینه نسبتاً کمی بهره مند شوید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که از هر نوع جنس پارجه ای استفاده نکنید. حتماً پارچه ای را استفاده کنید که جنس آن ضخیم و محکم باشد. شما می توانید این نوع کیسه پارچه ای را هم در منزل درست کنید و هم از بازار تهیه نمایید.

فروش و اجرای گل های ریسه ای و بوته ای | آروین دیزاین

انواع گل های ریسه ای و بوته ای

شما هر نوع گیاهی را نمی توانید به صورت آویز درآورید. باید گیاهانی را انتخاب کنید که رشد سریع و پراکنده ای داشته باشد. گیاهانی که اغلب چندین ساقه دارد متل: کاج و سرو رشد خوبی ندارند. به همین خاطر ترجیحاً این نوع گیاهان را به عنوان آویز انتخاب نکنید. زیرا بیشتر این نوع گیاهان روی زمین گسترده می شود. در ادامه به برخی انواع گل های ریسه ای پرداخته ایم:

  • پتوس، پرطرفدارترین گیاه ریسه ای: این نوع گیاه جزو سرسخت ترین گیاه ها به حساب می آید که نیاز به مراقبت کمتری دارد. طول شاخه های این گیاه به چندین متر خواهد رسید. می توانید پتوس را از سقف های بلند آویزان کنید و یا ساقه های آن را از نرده یا محل دلخواه خود آویزان نمایید. برای نگه داری این نوع گل های ریسه ای، باید در تابستان 3 بار و در زمستان هفته ای یک بار این نوع گیاه را آبیاری نمایید. گیاه پتوس نیاز به رطوبت بسیار بالا دارد که باید هفته ای 3 بار غبارپاشی شود.
  • پاپیتال، گیاه رونده با رشد بالا: این نوع گیاه، هم روند رشد بالایی دارد و هم به آسانی نگه داری می شود. به دلیل داشتن خاصیت تصفیه کنندگی بالا، می تواند باکتری و آلودگی ها را از محیط دور کند. به همی خاطر این گلدان آویزی بوته ای بسیار پرفروش می باشد.
  • گیاه ریسه ای، ساکولنت غوره ای: این گیاه از طرفداران زیادی برخوردار است. این گل های ریسه ای به دلیل داشتن ساقه های نازک که به سمت پایین کشیده شده، بسیار جلوه زیبایی به محیط می بخشد. همچنین این گیاه از مقاومت بالایی در برابر خشکی و کم آبی برخوردار می باشد. اما این را هم در نظر بگیرید که تمام قسمت های این گیاه سمی است به همین خاطر می بایست از دسترس کودکان و حیوانات دور نگه دارید.
  • گل بوته ای، اسکاندیس: این گیاه جزو گیاه رونده با رشد بسیار بالا هستند. حتی به قدری رشد این گیاه بالا است که رویش آن ها به 2 متر خواهد رسید. گل اسکاندیس گیاهی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و برای افرادی که مبتدی هستند گزینه مناسبی خواهد بود.
  • گل بوته ای، سرخس: این گل را به نام سرخ برگ شمشیری می شناسند که جزو گیاهان مرطوب به حساب می آید. اگر از این گیاه به خوبی نگه داری شود تا 5 سال محیط شما را زیبا می کند و جلوه خاصی به آن می دهد.
  • گل گندمی آویزی: این گیاه دارای تصفیه کنندگی بسیار بالا است که گازهای خطرناک و سمی را جذب می کند. گیاه گندمی یا عنکبوتی از رشد و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مشکل شایع این نوع گیاه کمبود رطوبت است که باعث سوختن نوع برگ ها خواهد شد.
  • گیاه ریسه ای، کالیسیا: شما می توانید در مدت کوتاهی این نوع گیاه را به صورت آویز در بیاورید و از روغن به دست آمده، آن را برای درد ها و کبودی ها استفاده کنید. نوری که این نوع گیاه لازم دارد به صورت غیر مستقیم می باشد، پس از دادن نور زیاد خودداری کنید.