بودجه نوسازی ساختمانهای عمومی

نوسازی اشکال و مزایای مختلفی را دربرمی گیرد.هنگام نوسازی مکانهایی را در نظر بگیرید که بیشتری وقت خود را در آن مکان ها صرف می کنید.

در این مقاله می خوانید:

نوسازی

نوسازی

چالش نوسازی در ایران بسیار گسترده است. بیش از 75٪ ساختمانهای ما هنوز در سال 2000 ایستاده و در حال استفاده خواهند بود و در عین حال استاندارد انرژی ساختمانهای موجود با استاندارد امروزی بسیار فاصله دارد، در حقیقت کمتر از 3٪ ساختمانهای موجود ما با بهترین کلاس انرژی زندگی می کنند. به خوبی شناخته شده است که ساختمانهای سرد و نشت یافته عواقب جدی برای آب و هوا ، برای سلامتی ، رفاه و بهره وری مردم دارند. در سال 2019 بیش از 10٪ از شهروندان هنوز قادر به گرم کردن خانه های خود در زمستان و 20٪ قادر به خنک کردن خانه های خود در تابستان با پیامدهای جدی برای سلامتی مردم نیستند..

ساختمانهای عمومی فرصتهای بسیاری را برای اقتصادهای مقیاس فراهم می کند. رهبری دولتها و شهرها که نوسازی ساختمانهای خود را انجام می دهند ، تأثیر بسزایی خواهد داشت و راه را برای اقدامات گسترده در زمینه نوسازی انرژی سوق می دهد.

حتی اگر نوسازی انرژی مزایای چند نفری را به مراتب بالاتر از هزینه سرمایه گذاری ارائه دهد ، بخش عمومی دائماً برای یافتن سرمایه گذاری های پیش رو برای نوسازی به چالش می کشد. یکی از راه حل ها ایجاد پروژه های نوسازی در مقیاس بزرگ و مخلوط کردن بودجه عمومی با بودجه خصوصی در پروژه هایی است که سرمایه گذاران خصوصی پرونده تجاری دارند. به این ترتیب ، سهم بیشتری از بودجه عمومی می تواند به نوسازی مسکن مسکونی عمومی اختصاص یابد.

استفاده از پیمانکاری عملکرد انرژی یکی از راه های جذب سرمایه گذاری های خصوصی برای نوسازی ساختمان های عمومی است. مکانیسمی برای سازماندهی منابع مالی است که با صرفه جویی در مصرف انرژی در یک پروژه مرتبط است اغلب شامل یک شرکت خدمات انرژیاست به طور معمول کل پروژه از جمله تأمین اعتبار و فرآیند اندازه گیری و تأیید را برای صرفه جویی در مصرف انرژی در دوره بازپرداخت مدیریت خواهد کرد. در حال حاضر و عمدتاً و بطور فزاینده ای در بخش دولتی و به میزان کمتری در بخش های ساختمان سازی صنعتی و تجاری یافت می شوند.

مدل برای بخش عمومی جذاب است زیرا می تواند به هزینه های عمومی پول برای پروژه هایی که بازده اقتصادی بالاتری دارند و با مزایای اجتماعی و زیست محیطی سنجیده می شود ، کمک کند. چندین شهر در حال حاضر از برای نوسازی ساختمان های شهرداری استفاده می کنند و تعداد طرح های نوین تأمین مالی برای تأمین اعتبار پروژه های محلی در حال رشد است – میثاق شهرداران اخیراً یک کتابچه خلاصه با دروس آموخته شده توسط شهرها و مناطق در سراسر اروپا منتشر کرده است.

دولت در ایران با ایجاد مشارکت های دولتی و خصوصی برای پروژه های بزرگ نوسازی ، از استفاده از قراردادهای برای نوسازی ساختمان های عمومی حمایت کرده است. برخی از نوسازی های بزرگ بیمارستان در ایران با شرکت های انجام شد که بودجه از سرمایه گذاران خصوصی را تأمین می کردند.

 درس های آموخته شده و توصیه ها

برای کاهش ریسک درک شده  داشتن قوانینی شفاف و اطمینان از معامله “عادلانه” برای مقامات محلی یا ملی در قرارداد. دولت ایران الگوی پیمانکاری را ایجاد کرده است که به روش شفاف کلیه تعهدات ، خطرات و حقوق را برای جلوگیری از اختلاف نظرها در طول دوره قرارداد تعریف می کند ، که برای حسابداری بدهی های عمومی بسیار مهم است.

ساختمانهای عمومی مانند بیمارستانهایی که -در حال استفاده هستند ثابت کرده اند که درخواست درخواست بازسازی عمیق برای شرکتهای جذابترین سرمایه گذاری است .

پرونده تجاری برای نوسازی عمیق برای در ساختمانهایی با “زمان اشغال” کوتاهتر و یا استفاده مختلط مانند مدارس و مهدکودک ها چالش برانگیز است زیرا پس انداز انرژی تضمین شده کمتر خواهد بود.

قراردادهای برای ساختمانهای عمومی در کشور ما باید حداقل 50٪ پس انداز انرژی را تضمین کند و حداکثر 14 سال مدت قرارداد داشته باشد.برای به حداکثر رساندن کل پس انداز در پروژه ها ، دولت می تواند پروژه ها را تأمین کند.

نوسازی ساختمانهای عمومی همیشه باید در “خط سه جانبه” ارزیابی شود ، از مزایای محیطی ، اجتماعی و اقتصادینوسازی انرژی تأثیر مثبتی بر همه پارامترها خواهد گذاشت. سود اقتصادی اصلی ترین پارامتر برای شرکت ها است. با این حال ، انتظار می رود که بخش دولتی نیز در دستور کار اجتماعی و زیست محیطی قرار گیرد.

نوسازی مسیر جالبی را برای سازماندهی بودجه بهره وری انرژی برای نوسازی ساختمان های عمومی تضمین کرده است که بخش دولتی از این قرارداد سود می برد. استفاده از قراردادهای در شرایط واضح و مشخص با بیان جاه طلبی های بالا ، به آزادسازی پول عمومی برای پروژه های دیگر مانند ساختمانهای مسکونی یا مدارس که بازده بالاتری از پارامترهای اجتماعی و زیست محیطی دارند ، کمک می کند.

فقط با یک کلیک از صفحه محصولات ما دیدن کنید.

 

مزایای نوسازی

مزایای نوسازی کسب و کار شما تجارت خوبی بوده است. شاید شما امیدوار هستید که آن را به سطح بعدی برسانید. فقط خوب دیگر شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد. شما به دنبال کسب و کار بهتر و یا دفتر هستید. شما می خواهید برای جذب بار بیشتر مشتریان بیشتر بایستید. خوب ، شما فقط راه حل مورد نظر خود را پیدا کرده اید؛ نوسازی!  بله ، شما احتمالاً فکر می کنید که نوسازی بیشتر از درآمد هزینه دارد. نوسازی یک سرمایه گذاری است که با وجود هزینه های انجام شده ، پرداخت می کند. نوسازی مرمت و بازسازی یک سازه است. این به معنای ترمیم ، افزودن جذابیت یا کاربردی کردن فضای شما است.

نوسازی ممکن است اشکال مختلفی به خود بگیرد. تعمیر مجدد اتاق ها و دیوارها ، عایق صوتی ، به روزرسانی گرمایش ، تهویه مطبوع و تهویه ، تعویض سینک ، روکش های سیمانی ، بازسازی کف به چوب سخت ، به عنوان مثال ، جایگزینی تجهیزات فرسوده ، لیست بی پایان است. بازسازی پنجره ها با هدف وارد کردن فضای بیرون به داخل و بالای آن که نور طبیعی نیز درخشان خواهد بود. بعضی اوقات فقط یک گیاه گلدان ساده می تواند این کار را انجام دهد. به عنوان مثال ، رنگ های روشن ، برخلاف رنگ بالینی یا خاکستری کسل کننده موجود ، جایی را زنده می کنند. نورپردازی نیز بسته به اثر مطلوب ، تأثیر عمیقی دارد.

هنگام نوسازی ، مکانهایی را در نظر بگیرید که شما و کارمندانتان وقت زیادی را صرف می کنید. به عنوان مثال اتاق استراحت با کمی سرگرمی انجام می شود. هیئت دارت ایده خوبی است. در اتاق کار واقعی ، یک صندلی خوب می تواند همه تفاوت را ایجاد کند ، به خصوص اگر بیشتر روز خود را در آن بگذرانید. از نظر ارگونومیک فکر کنید. در مورد برنامه کف خود و اینکه آیا این کار باعث محدود شدن یا بهبود تعاملات اداری می شود ، فکر کنید. یک برنامه خوب برای اعضای جدید امکان پیوستن به تیم را فراهم می آورد. به یاد داشته باشید که برای کمک به از بین بردن فضای کار خود ، برنامه های خوبی برای ذخیره سازی در اختیار دارید.

اگر هنوز شک دارید ، بگذارید مزایای اصلی نوسازی را در اختیار شما قرار دهیم.

در اینجا چند مزیت برای نوسازی کسب و کار شما وجود دارد:

راندمان انرژی را به کمک نوسازی

بیشتر صاحبان مشاغل در تلاشند تا هزینه های انرژی خود را کاهش دهند. قیمت انرژی تمایل دارد تقریباً 50-60 درصد از هزینه های یک شرکت را در یک ماه پوشش دهد. بازار سبز روز به روز در حال گسترش است و طیف وسیعی از کالاها را ارائه می دهد که از نظر مصرف انرژی بیشتر هستند. برخی از نسخه های “سبز” به دفتر یا کار شما ایده خوبی است. پیشرفت های ساده مانند ترموستات قابل برنامه ریزی ، پنجره های دو جداره ، و شیر آب های اتوماتیک حمام باعث می شود هزینه انرژی سالانه شما به .میزان 30-40٪ کاهش یابد

همراه نو سازی مشتری های بیشتری را جذب کنید

جدا از خدمات عالی مشتری ، راه دیگر برای جلب مشتری بیشتر ، داشتن فضای اداری مدرن و دعوت کننده است. فضای نوسازی موجب شده توجه مردم محلی شود.  از طرف دیگر ، شما باید تحت تأثیر مشتری های موجود خود قرار بگیرید که شما را به سایر مشتری های جدید توصیه می کنند. همچنین این یک فرصت تبلیغاتی اضافی را فراهم می کند زیرا داشتن فضای جدید برای صحبت کردن ، زمینه ای برای یک بستر تبلیغاتی جدید فراهم می کند.

بهبود عملکرد کارمندان به کمک نوسازی

کارمندان شما به همان اندازه تجارت شما، اهمیت دارند. آنها می توانند از طریق عملکرد خود تجارت را بالا ببرند. بنابراین ، عملکرد بهتر درآمد بهتری برای تجارت شما ایجاد می کند. وقتی کار ساده تر و لذت بخش تر می شود ، نوسازی موفقیت آمیز است. رنگ و طرح باعث ایجاد ایده های جدید می شود و باعث افزایش اشتیاق می شود. مناطق کاری به منظور افزایش کارایی فضا طراحی شده اند در حالی که شکاف وعده های غذایی باید به کارمندان اجازه دهد تا برای یک بعد از ظهر پربازده تر آنها را جوان سازی کنند. یک اتاق استراحت با چند بازی جالب ممکن است چیزی باشد که کارمندان شما برای استراحت لازم دارند.

استفاده بهتر از فضا را ایجاد کنید

نوسازی اداری همچنین می تواند به سمت بهینه سازی طرح های فضای کاری متمرکز شود. این هدف برای کاهش گردش مالی کارمندان و افزایش نرخ استخدام است. محیط های دفتر هنگام پذیرش مشاغل جدید بر نرخ اجاره تأثیر می گذارند. یک مجموعه مدرن براق کارکنان آینده نگر را هنگام مصاحبه و برنامه های شغلی جذب می کند. نوسازی همچنین به باز شدن فضاهای فرو رفته در چیدمانهای پر تحرک هوا که باعث ایجاد فضای بیشتر می شود ، کمک می کند. چیدمان های اداری همچنین باید به حداکثر رساندن تعامل کارمندان برای تولید بهتر کمک کند.

نو سازی کسب و کار شما را برای تأمین اعتبار مالی دولت واجد شرایط می کند

نوسازی که منجر به افزایش درآمدهای شما تا حد معینی شود ، شغل شما را برای وامهای تجاری واجد شرایط می داند که به گسترش یا حتی افتتاح شعب جدید کمک خواهد کرد. با توجه به توضیحات فوق در مورد اهمیت نوسازی ، به سادگی نمی توانید انکار کنید که تمام مشاغل یا اداره خود را از دست داده اید. هرگز دیر نیست ، آن چلپ چلوپ رنگی ، آن ابزار کار ارگونومیک ، آن کفپوش های جدید را بدست آورید و تجارت خود را به ارتفاعات جدید برسانید. فقط تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری هوشمند را فراموش نکنید که نتایج مثبتی را به دست می آورند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوسازی با شماره 09124642449 (مهندس کیان) تماس بگیرید.

 

 

بودجه نوسازی ساختمانهای عمومی