گرین وال طبیعی و مصنوعی

 
 
 

آیا به دنبال دیوارهای سبز مصنوعی با کیفیت بالا برای زنده کردن دیوارهای خانه ، دفتر ، رستوران یا فروشگاه خود هستید؟ کاملاً سفارشی ، جذاب ، بسیار زنده و با نگهداری صفر ، یک دیوار زندگی مصنوعی همیشه یک راه حل تزئینی مناسب برای استفاده های مسکونی یا تجاری است.

جهت مشاوره در زمینه نصب گرین وال تماس بگیرید| مهندس کیان : ۰۹۱۲۴۶۴۲۴۴۹

برای آشنایی بیشتر با دیوار گرین وال مقاله زیر را مطالعه کنید

 

در این مقاله می خوانید:

 

اگر  به دیوار سبز و تاثیرات شگفت انگیز آن در محیط زندگی و کار خود علاقه مندید حتما مقاله زیر را مطالعه کنید:

 

دیوار سبز و تاثیر آن در محل کار یا منزل

 

دیوار سبز به دو دسته ی مختلف تقسیم می شوند.
1 – دیوار سبز طبیعی که در این مقاله توضیح خواهیم داد.
2- دیوار سبز مصنوعی

چیزهایی که باید در مورد گرین وال ها بدانید

گرین وال ها (Green wall)در ایالات متحده کاملاً شناخته نشده است ، اما فواید بالقوه آنها برای پروژه های پایدار قابل توجه است. کارشناس ما مبانی اساسی در مورد چگونگی افزودن گرین وال مصنوعی و گرین وال طبیعی به پروژه های سبز شما را ارائه می دهد.گرین وال ها به طور مرتب در سرتاسر اروپا و آسیا مورد استفاده قرار می گیرد و در توکیو برای خنک کردن شهر از سقف های سبز با ارزش تر شمرده می شوند.اما به جز ساختمانهای پوشیده از پیچک ، گیاهان پرخاشگر و چسبنده که بدون داشتن پشتیبانی ویژه مهندسی شده رشد می کنند ، دیوار سبز گیاهی هنوز هم برای ایالات متحده جدید است اما به دیوارها آسیب می رساند و مانع نگهداری ساختمان می شود.

دیوارهای سبز مورد حمایت امروز با ساختار پشتیبان طراحی و مهندسی شده اند.بر اساس برنامه های کاربردی و داده های فعلی از تجربه سقف های سبز ، گرین وال ها می توانند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های بخش دولتی و خصوصی داشته باشند.به عنوان مثال ، بازگرداندن پوشش گیاهی در شهرها با کاهش اثر جزیره گرمای شهری ارتباط دارد و بنابراین مصرف انرژی را کاهش می دهد.شهرها از طریق سایه زنی ، تعرق تبخیر و جذب صدا توسط دیواره های سبز خنک تر و ساکت تر هستند.

برای راهنمایی تیم های ساختمانی که با اصول اولیه ناآشنا هستند ،از متخصص دیوارهای سبز خواسته است تا به شش سؤال اساسی پاسخ دهد تا به رشد دانش دیوارهای سبز شما کمک کند.

برای دیدن نمونه های بیشتر و مختلف به صفحه محصولات دیوار سبز مصنوعی مراجعه کنید.

گرین وال مصنوعی
پروژه گرین وال مصنوعی شرکت وینستون آرژانتین تهران

انواع مختلف گرین وال !

دو دسته عمده وجود دارد: نمای سبز و دیوارهای زنده.

نما های سبز سیستم های دیواری هستند که در آن از گیاهان کوهنوردی یا زمین های آبشار برای پوشش دادن ساختارهای پشتیبانی ویژه طراحی شده آموزش دیده اند.مواد گیاهی را می توان در پایه سازه ها ، در مزارع متوسط ​​یا روی بام ریشه داد. نماهای سبز می تواند به دیوارهای موجود وصل شود یا به عنوان سازه های آزاد ساخته شود.

دیوارهای نشیمن (که به آنها باغهای زیستی یا باغهای عمودی نیز گفته می شود) از پانل هایی از پوشش گیاهی یا سیستم های پارچه ای یکپارچه تشکیل شده که به یک دیوار یا قاب ساختاری چسبانده شده اند.پانل های مدولار را می توان از ظروف پلاستیکی پلی پروپیلن ، ژئوتکستایل ها ، آبیاری و رشد محیطی و پوشش گیاهی تشکیل داد.این سیستم از تنوع زیادی از گونه های گیاهی ، از جمله مخلوطی از سرپوش های زمینی ، سرخس ها ، درختچه های کم ، گل های چند ساله و گیاهان خوراکی پشتیبانی می کند.

گرین وال ها در آفتاب ، سایه و فضای داخلی کاملاً عملکرد خوبی دارند و در هر دو مکان گرمسیری و معتدل قابل استفاده هستند. با توجه به تنوع و تراکم زندگی گیاهان ، دیوارهای زنده نیاز به نگهداری فشرده تر (آب معمولی ، مواد مغذی ، کود) نسبت به نمایهای سبز دارند.

انواع مختلفی از سازه های پشتی نمای ساختمان سبز

دو نوع اصلی گرین وال ها سیستم های شارژی مدولار و سیستم های کابل و طناب هستند.سیستم های شارژی مدولار – پانل های سبک وزن – به صورت عمودی یا به صورت دیواری یا سیستم های آزاد نصب شده اند.ممکن است در جایی که رشد گیاهان کوهنوردی از نظر جسمی محدود باشد ، به این کارگران کاشت نیاز شود.سازه های آزاد مانند ستون های سبز یا درخت های سایبان ساخته شده از پانل های سفت و سخت ، می توانند در خیابانهای شهری یا سقفها قرار بگیرند که در آن فضا محدود است یا وزن محدود شده است.

تابلوها همچنین می توانند در کاربردهای افقی از قبیل کوره ها یا به عنوان وسیله سایه بان در بالای سطح بالای یک طبقه پارکینگ استفاده شوند.سیستم های سیم کابل و طناب از کیت قطعات تشکیل شده است که شامل کابل های فولادی با کشش زیاد ، ترقه های سیم ، لنگرها ، فاصله دهنده ها و تجهیزات تکمیلی است.سیم های عمودی و افقی را می توان از طریق گیره های متقاطع به هم متصل کرد تا یک سیستم شارژ انعطاف پذیر در اندازه ها و الگوهای مختلف ایجاد کند.برای پوشاندن مناطق بزرگ ، شبکه های طناب از جنس استنلس استیل را می توان در قابهای منعطف یا سفت و سخت پشتیبانی کرد.

بهترین نوع گیاه برای استفاده برای گرین وال ها کدام است؟

درنماهای سبز از گیاهان کوهنوردی استفاده می شود که به گیاهان خود حمایت کننده (کوهنوردان ریشه و مکنده های چسبنده) و گیاهانی که احتیاج به ساختار پشتیبان دارند (درخت های انگور نخ ریسی ، گیاه کوهنوردان ساقه برگ ، گیاه کوهنوردان برگ و گیاهان تقاطع) تقسیم می شوند. گیاه منصوب به کوهنوردان از نظر سرسختی ، جهت گیری و آب و هوا متفاوت هستند

.گیاهانی که در کاربردهای بیرونی عمودی مورد استفاده قرار می گیرند در مقایسه با گیاهان درجه یک یا در داخل خانه در معرض شرایط سخت آب و هوایی قرار دارند. در نتیجه ، گونه های هاردی باید برای پروژه هایی که قصد دستیابی به ارتفاعات عالی را دارند انتخاب شود. به همین ترتیب ، کوهنوردان با تحمل باد ، یخبندان و گرما باید برای پروژه هایی در آب و هوای کمتر مهمان نوازی انتخاب شوند.ریشه در پایه یک نمای سبز ، گیاهان کوهنوردی ممکن است 3-5 سال طول بکشد تا به پوشش کامل برسند.

انتخاب گیاه همچنین بر طراحی سیستم پشتیبانی تأثیر خواهد گذاشت.به عنوان مثال ، یک گیاه با رشد سریع تر و پر رشد ، فضای بیشتری را بین باکس های گرین وال نسبت به گونه های کمتر تهاجمی ، که فواصل کمتری بین تکیه گاه ها دارند ، می طلبد.تراکم عمر گیاه پیامدهای بیشتری برای ساختار زیرین خواهد داشت ، با توجه به اینکه هرچه سطح برگ بیشتر شود ، برف و باران تأثیر بیشتری روی وزن سیستم خواهد گذاشت.

دیوارهای زندگی از انواع گیاهان در تابلوهای پیش از پوشش گیاهی پرورش یافته در گلخانه ها تشکیل شده و چهار تا شش ماه بعد در یک قاب متصل به یک دیوار ساختاری مونتاژ می شوند.گونه ها معمولاً بر اساس تحمل سیستم رو به رشد ، شرایط محیطی خاص سایت ، رنگ ، بافت ، میزان انتشار و سیستم های ریشه ای انتخاب می شوند.پانل ها از بسترهای زیرزمینی ، سرخسها ، درختچه های کم ، گل های چند ساله و گیاهان خوراکی پشتیبانی می کنند.دیوارهای زندگی پیش از پوشش گیاهی برای تأثیر فوری یک دیوار سبز فوری ارائه می دهند.

 گرین وال ها چگونه نصب و نگهداری می شوند؟

نماهای سبز دیواری را می توان با دیوار شلاق زد و یا با استفاده از گیره های نصب یا گلدان “ایستاده” از سطح دیوار 3-12 سانتی متر تنظیم کرد.غشاء ضد آب لازم نیست.عمق ماژول های داربست با نگه داشتن گیاهان از اتصال مستقیم به دیوارها ، از سطوح ساختمان محافظت می کند تا از بروز مشکلاتی که در غیر این صورت می توانند یکپارچگی ساختمان را به خطر بیاندازند ، محافظت کند.

این سازه همچنین به توزیع وزن گیاهان کوهنوردی در سراسر ساختار صفحه گرین وال و دیوار کمک می کند.در سیستم های سیم کابل و طناب ، لنگرها و میلگردها در یک انتهای هر کابل برای سفت شدن و تنظیمات طبق نیاز گیاهان نصب می شوند.گیاهان کوهنوردی گرین وال بسته به نوع ، ظاهر و کنترل حیوانات وحشی نیاز به تأمین رطوبت و هرس گاه به گاه دارند.ساختارهای پشتیبانی نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند و فقط نظارت گاه به گاه بر تنش و اتصالات ساختاری دارند.نصب پانل های از پیش رشد شده برای دیوارهای نشیمن نیاز به زمان سرب 6 تا 12 ماه قبل از زایمان دارد تا گیاهان ابتدا به عنوان شاخه ها تکثیر و رشد کنند و فضای گرین وال را پر کنند.

پانل ها را می توان به صورت افقی تا تاریخ حمل و نقل به سایت ، زمانی که آنها به صورت عمودی نصب شده اند ، رشد کرد.دیوارهای بتنی با چگالی بالا ممکن است ضد آب باشند.تقریباً 200 عدد از گلدان گرین وال با فریم در یک روز قابل نصب است.حداقل یک ماه قبل از نصب دیوار ، منبع تغذیه و منبع تغذیه برای سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک باید وصل شود (در قسمت بالای دیوار یا برای تابلوهای جداگانه بسته به سیستم).

یک حلقه کود استاندارد برای تزریق مواد مغذی مایع برای گیاهان گرین وال توصیه می شود.سطح رو به رشد در گلدانهای گرین وال باید یک بار در روز در هفته اول پس از نصب اشباع شود.پس از آن ، آب برای حفظ رطوبت بدون اشباع زیاد فراهم می شود. سیستم مدولار اجازه می دهد در صورت لزوم پانل ها را بیرون آورده و تعویض کنید.نوار ماسه ای مداوم در پایه گلدان گرین وال توصیه می شود.

گرین وال های طبیعی هوا را تصفیه می کنند ، دمای محیط را کاهش می دهند و حس رفاه ایجاد می کنند. در زیر ما در مورد 10 مزیت برتر باغ عمودی توضیح می دهیم. آنها نه تنها به دلایل زیست محیطی توجه دارند ، بلکه در سطح اقتصادی و اجتماعی نیز کاربرد دارند.

همانطور که از همین نام پیداست ، یک گرین وال به معنای واقعی کلمه چیزی زنده است. تعریف دقیق برای این نوع خاص کشاورزی یا چشم انداز شهری هنر است. در حقیقت ، آنها از دهه 70 با موفقیت ارزش و زیبایی را به فضای داخلی سراسر جهان اضافه کرده اند.گرین وال توصیفی عمیق از طراحی عالی ، انتخاب گیاهان ، مهندسی و مراقبت از گیاهان باغبانی است..

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود. همه محققان در مورد نکات زیر با هم توافق دارند.یک گرین وال به تصفیه هوا ، کاهش دمای محیط ، تنظیم دما و ترویج تنوع زیستی در شهر کمک می کند. دیوارهای زندگی بخشی از ساخت و سازهای ضد آب و هوا هستند. از این گذشته ، مردم در یک فضای سبز شادتر از محیط خاکستری هستند. همانطور که قبلاً در مورد مزایای خارق العاده سقف های سبز بحث می کردیم ، اکنون می خواهیم به فضاهای داخلی بپردازیم. بیایید نگاهی عمیق تر به مزایای دیوار برتر گرین وال، یک به یک داشته باشیم.

دانستنی های گرین وال :

1.زندگی گرین وال هوا را تصفیه می کند

گیاهان موجود در محل زندگی به طور قابل توجهی وضعیت هوا را بهبود می بخشند. این دیواره ذرات را از هوا فیلتر می کند و CO2 را به اکسیژن تبدیل می کند. فقط یک متر مربع از گرین وال 2.3 کیلوگرم در سال از هوا استخراج می کند و 1.7 اکسیژن تولید می کند. مطالعات بسیاری وجود دارد که ثابت می کند گیاهان و میکروب های موجود در محیط خاک باعث جذب می شوند و آنها را به ترکیبی تبدیل می کنند که گیاهان برای مواد غذایی از آن استفاده می کنند.

گرین وال طبیعی | آروین دیزاین
گرین وال طبیعی | آروین دیزاین

5.گرین وال باعث کاهش استرس می شوند

زندگی و کار در یک محیط سبز تأثیر مثبتی در رفاه افراد دارد. دفاتر سبز با کاهش استرس ، آرامش را تحریک می کنند. فشار خون ، فعالیت

قلب ، فشار عضلانی و فعالیت مغز همگی با مشاهده گیاهان به مدت 3 تا 5 دقیقه می توانند بهبود پیدا کنند.

6.گرین وال ها باعث افزایش بهره وری می شوند

با روحیه بهزیستی ارتباط مستقیمی دارد ، خلق و خوی مثبت باعث افزایش یادگیری و تصمیم گیری کارآمدتر در مورد کارهای پیچیده می شود. قرار گرفتن در معرض سبز باعث استفاده بیشتر از استدلال منطقی و رویکردهای نوآورانه تر می شود. یک محل کار سبز می تواند منجر به افزایش 15 درصدی بهره وری شود. گیاهان تأثیر مثبتی بر رضایت کارکنان دارند.

7.فضاهای سبزیا گرین وال ها مدت اقامت طولانی تر را نشان می دهد

کارمندان این شرکت تنها کسی نیستند که از مزایا استفاده می کنند. گرین وال همچنین برای افرادی که در آن مکان ها زندگی نمی کنند و یا وقت زیادی را سپری می کنند ، دارای نمای بیرونی مثبت است.مانند مشتریان یک مغازه یا یک رستوران. آنها در واقع می توانند با اتخاذ تصمیم برای گذراندن وقت در آن فضای خاص ، از مزایای آن قدردانی کنند. در این حالت دوم ، یک اثر مفید در مدت زمان طولانی تر ، به طور متوسط ​​، زمان اقامت مشتریان در فروشگاه و رضایت کلی از تجربه مشتری ثبت می شود.

8.گرین وال به مارک ارزش افزوده می دهند

ظاهر طبیعی و پایدار ، همراه با کاهش هزینه های انرژی ، به معنای افزایش ارزش دارایی است.مطالعات نشان داده اند که ساختمان یک شرکت ممکن است به عنوان سمبل عملکرد محیطی و اجتماعی آن تلقی شود و ممکن است جذابیتی برای نامزدهای شغلی باشد.

9.با گرین وال تعامل بیشتر اجتماعی ، خرابکاری کمتر

کار کردن یا زندگی در یک محیط سبز ، مردم را به هم نزدیک می کند. نشان داده شده است که به خصوص ، فضای سبز در مقیاس کوچک ، تأثیر مثبتی بر انسجام اجتماعی در محلات دارد.در همین راستا ، مناطقی که فضای سبز بیشتری دارند ، مانع تجاوز ، خشونت و خرابکاری می شوند.

10.گرین وال یک “محیط شفابخش” قدرتمند ارائه می دهند

فضای سبز بهبودی سریعتر را برای بیماران ترغیب می کند ، در نتیجه کوتاه تر ماندن در بیمارستان. تحمل فرد در برابر درد در محیط سبز بیشتر است. این اثر قدرتمند همچنین به عنوان “محیط بهبودی” شناخته می شود. صرفاً با نگاه کردن به محیط های تحت سلطه گیاهان سبز ، گل ها و / یا آب به طور قابل توجهی بهبود می بخشد و استرس را در بیماران کاهش می دهد. برای تولید این اثر تنها چند دقیقه زمان لازم است.

تصور کنید که می توانید از یک رشته سبز عبور کنید. شما از همه گیاهان اطراف خود در هوای تازه نفس می کشید. اما شما در خارج از طبیعت نیستید. شما در یک مرکز خرید هستید.

اثر جزیره گرما شهری چیست؟

هرچه شهرها متراکم تر می شوند ، آنها نیز داغ تر می شوند. این به دلیل روندی به نام اثر جزیره گرمای شهری است. ساختمان های جدید در یک منطقه کوچک شلوغ می شوند. بتن موجود در این ساختمان ها می تواند گرمای زیادی را ذخیره کند. این گرما با گذشت زمان آزاد می شود. دانشمندان پیش بینی می کنند که بین سالهای 2051 تا 2080 ، بسیاری از شهرهای کانادا به طور میانگین سالانه حداقل چهار برابر بیشتر از روزها بالای 30 درجه سانتیگراد را مشاهده می کنند.

 این امر به دلیل گرم شدن کره زمین و اثر جزیره گرمای شهری است.گرین وال ها می توانند به مقابله با این مسئله کمک کنند. آنها با جلوگیری از گرمای بیش از حد بتن ، سایه خورشید را فراهم می کنند و مناطق اطراف آن را خنک می کنند.همچنین گرین وال ها می توانند از طریق تبخیر و تعرق به کاهش دمای هوای اطراف کمک کنند. تبخیر و تعرق ترکیبی از دو فرآیند مختلف است: تبخیر و تعرق.

تبخیر تبدیل آب مایع به بخار آب است. تبخیر آب از سطح برگهای گیاهان انرژی لازم را از محیط اطراف می گیرد. از آنجا که گرما نوعی انرژی است ، انرژی گرما در اطراف دیواره سبز کاهش می یابد. در نتیجه دمای هوا پایین می رود.تعرق در اصل چگونگی تنفس گیاهان است. آب مایع از طریق گیاه عبور می کند. از آنجا که از طریق روزنه در برگهای گیاهان خارج می شود ، به بخار آب تبدیل می شود. تعرق از همان اصول تبخیر استفاده می کند. تبدیل آب مایع به بخار آب گرما را از محیط اطراف دور می کند. این باعث کاهش دمای کلی می شود.

آیا نقاط ضعف گرین وال وجود دارد؟

گرین وال هاز نیاز به نگهداری منظم دارند. به طور متوسط ، آنها 50 گیاه در هر متر مربع دارند. این باغبانی زیادی است! حفظ دیوارهای سبز حاوی خاک با چالشهای دیگری همراه است. بزرگترین چالش نگه داشتن خاک در دیوار است.با رشد گیاهان ، خاک از بین می رود. گیاهان نیز به دلیل بزرگتر شدن و نیاز به تعویض دیوار ، نیاز به تعویض دارند.با وجودگرین وال داخلی ، زهکشی نیز می تواند یک مشکل باشد.اگر سیستم های مناسب به کار گرفته نشوند ، ممکن است گیاهان آب زیادی دریافت کنند.

آب بیش از حد آب می تواند به قالب منجر شود یا باعث پوسیدگی ریشه گیاهان شود.ریشه های فاسد می تواند یک گیاه را از بین ببرد. اگر سیستم آبیاری به درستی نصب نشود ، می تواند باعث آسیب آب به خود دیوار شود.استفاده از فقط آب اسیر ، بازیافت شده یا غیر قابل کنترل ممکن است پروژه را برای دستیابی به این اعتبار ممکن سازد.

آیا نقاط مختلف ساختمان برای گرین وال در دسترس است؟ 

گرین وال ها هنگام استفاده در ترکیب با سایر عناصر ساختمان پایدار می توانند به چندین روش کمک کنند.طراحی منظر که باعث کاهش جزایر گرمای شهری و غیر بام می شود.گرین وال بیرونی بازتاب خورشیدی یک ساختار را کاهش می دهد ، بنابراین اثر جزیره گرمای شهری را کاهش می دهد.ساختمانها می توانند یک سیستم جمع آوری طوفان برای آبیاری گرین وال ها و سایر ویژگی های چشم انداز را در خود جای دهند.سایر ویژگی ها ، مانند ترکیب چای کمپوست از توالت کمپوست ، روش دیگری برای کمک به دیواره های سبز جهت کاهش فاضلاب است.

مزایای گرین وال ها چیست؟

گرین وال ها فواید زیادی دارند. اول از همه ، آنها به تمیز کردن هوایی که تنفس می کنیم کمک می کنند.مانند همه گیاهان ، گیاهان درگرین وال ها فتوسنتز می شوند.این بدان معناست که آنها از نور خورشید ، آب و دی اکسید کربن برای تولید اکسیژن و قند برای انرژی استفاده می کنند.این فرآیند دی اکسید کربن مضر را از هوا خارج کرده و اکسیژن مورد نیاز برای تنفس را آزاد می کند. گیاهان همچنین با جذب آلاینده ها و مواد شیمیایی سمی توانایی طبیعی تمیز کردن هوا را دارند.

آنها این کار را از طریق سوراخ های میکروسکوپی در برگ های خود به نام stomata انجام می دهند.میکروارگانیسم ها (موجودات زنده بسیار کمی) که در داخل گیاهان زندگی می کنند نیز می توانند به تمیز کردن هوا کمک کنند. آنها این کار را با تجزیه مواد شیمیایی سمی و رها کردن آنها به جو به شکلی که کمتر مضر باشد انجام می دهند.گرین وال ها همچنین می توانند مزایای روانشناختی داشته باشند.

براساس انجمن روانشناسی آمریکا ، مطالعات نشان می دهد افرادی که مرتباً طبیعت را می بینند یا از پنجره مدرسه یا محل کار خود منظره ای از درختان دارند ، احساس خوشبختی می کنند.مردم تمایل دارند به جای آجر یا بتن فقط برهنه ، نمای ساختمان هایی که شامل عناصر طبیعی هستند را انتخاب کنند.

گرین وال ها همچنین می توانند در هزینه صرفه جویی کنند.به عنوان مثال ، در صورت داشتن گرین وال هزینه های تهویه مطبوع ساختمان کمتر خواهد بود.تهویه هوا به انرژی زیادی نیاز دارد. بنابراین یک گرین وال به معنای صورتحساب کمتری است. می توان از گرین وال ها به عنوان وسیله تصفیه فاضلاب استفاده کرد.گرین وال ها می توانند عایق اضافی و خنک کننده طبیعی را فراهم کنند.

آیا گرین وال ها آفات ، حشرات و پرندگان ناخواسته را جذب می کنند؟

برای هر دو نمای سبز و دیوارهای نشیمن ، گیاهان کوهنوردی را می توان انتخاب کرد که میوه ای به همراه ندارد و منبع غذایی را فراهم می کند.همچنین ، مدیران املاک ، برای جلوگیری از سرپناه یا محل های لانه سازی پرندگان ، از پوشش گیاهی صحیح ترجیح می دهند.هر گونه رشد بیش از حد یا چوب مرده باید از بین برود و از آب ایستاده اجتناب شود.

دید بزرگ ، تأثیر زیاد

استفاده گرین وال عمودی سبز تأثیر قدرتمندی با دید بالا دارد.گیاهان این امکان را فراهم می کنند که مقدار زیادی گیاه را بدون از دست دادن فضای کف گرانبها ترکیب کنید.علاوه بر اینکه اشیای سبز زیبایی هستند ، تمام مزایای یک گیاه را برای شما فراهم می کنند.از تمیز کردن و مرطوب سازی هوا گرفته تا کاهش استرس و سر و صدا ، گیاه  گرین وال به ایجاد یک محیط داخلی بهتر و سالم کمک می کند. به همین دلیل است که ما افتخار می کنیم گرین وال  ما تلاش می کند تا رنگ سبز عمودی را با جذابیتی کاملاً طبیعی طراحی کند.سیستم آبیاری یکپارچه آبیاری را بسیار روان و بی دغدغه می کند.ما برای هر توافق نامه تضمین ، نگهداری و خدمات را ارائه می دهیم.

مزایای یک گرین وال یا کاشت سبز

گیاه به تنهایی یک چشم گیر پایدار است.
دیوار سبز عمودی به شما امکان می دهد مقدار زیادی از گیاهان را بدون کم کردن فضای کف ترکیب کنید.
یک گرین وال زنده در کل فضا بسیار قابل مشاهده است.
کیفیت هوا را بهبود می بخشد (رطوبت بیشتر ، مواد مضر کمتر)
گیاهان باعث کاهش استرس و بهبود بهره وری می شوند.
چه چیزی باعث می شود که گیاهان کاشت سبز متفاوت باشد؟
برگها فقط به نظر می رسند” ، یک گرین وال طبیعی با رنگ سبز غنی که هیچ سیستمی در آن دیده نمی شود.

طراحی گیاه اختصاصی – از ساده تا وحشی تا مدل های رنگی مختلف.برای هر گرین وال ، ما مطابق با ترجیحات مشتری ، طراحی سفارشی ایجاد می کنیم.

مزایای صوتی – منسوجات و گیاهان خاص ما همراه با خاک و گیاهان بسیاری از مشتریان را تحت تأثیر کیفیت جذب صدا در گرین وال قرار داده است.

یکپارچه سازی بدون درز – با توجه به جزئیات و سیستم مبتنی بر منسوجات انعطاف پذیر ما ، پروژه های دیوار کارخانه ما برای اتمام کامل اطراف پله ها ، پنجره ها و سایر ویژگی های ساختمان مناسب است.

ماندگاری طولانی – از طریق تعمیر و نگهداری حرفه ای منظم ، کیفیت را برای مدت طولانی تضمین می کنیم. قدیمی ترین گرین وال ما 12 سال شمارش می شود.

نما های سبز چیست؟

در بعضی از ساختمانها ، گیاهان کوهنوردی بر روی یک دیوار کامل کشیده شده اند.گیاهان در پایه دیوار ریشه دار شده اند تا چیزی را که نمای سبز نامیده می شود ایجاد کنند.امروز ، انواع مختلفی از ساختمان های یک شهر ، از خانه ها گرفته تا ساختمان های اداری مرتفع ، نمای های سبز را پیدا خواهید کرد.

تاثیر نور در گرین وال

مناطقی که از نور روشن و فیلتر شده دریافت می کنند، مکانهای ایده آل برای گرین وال ها هستند زیرا می توانند وسیع ترین گیاهان را در خود جای دهند.یک راه خوب برای شروع این است که بیشترین گیاهان آفتاب را در روشن ترین نقاط روی دیوار قرار دهید و بقیه را در اطراف آنها بسازید. اگر در مکانی با کمی نور طبیعی رویای یک گرین وال دارید ، لامپ های رشد را در طراحی خود بکار ببرید تا گیاهان خود را برجسته کنید و نیازهای نور آنها را تکمیل کنید.لامپ های رشدی باید در تمام روز بمانند ، بنابراین برای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش گرما ، از نورپردازی LED استفاده کنید.

چه گیاهانی برای گرین وال خانگی استفاده کنیم؟

پتوس

چگونه کار می کند: یک گیاه بسیار زیبا و محبوب که به دلیل داشتن برگهای براق قلبش و تاکهای قوی و پر سرعت در حال رشد است.بهترین ویژگی: گذشته از عادت رشد عاشقانه ، چاله ها در رنگ های متنوعی وجود دارند که می توانید آنها را مخلوط و مطابقت دهید.ارقام مختلفی را در چندین رنگ و الگوی مشاهده خواهید کرد ، از تركیبات نئون پوتوس گرفته تا برج ملكه مرمر طلایی پوتوس.

گیاه عنکبوت 

چگونه کار می کند: شاخه های بلند ، باریک و باریک  عنکبوتی گیاه به شکل منفجر شدن آتش بازی ها رشد می کند ، بنابراین برای افزودن بافت برای گرین وال خوب و حس انرژی بسیار خوبی دارد.

یادداشت های طراحی: یک کارخانه داخلی با کم تحمل و همه کاره! بسیار مناسب برای پر کردن قفسه ها یا اضافه کردن یک عنصر آبشار دهنده برای آویزان کردن مرواریدها یا نصب شده برای کاشت داخل فلاور باکس.

 ویژگی: این گیاه بسیار پرطرفدار و بسیار محبوب در چند رنگ وجود دارد تا بتوانید نکات برجسته ای از رنگ زرد و سفید را به نمایشگر اضافه کنید.آنها همچنین نسبت به شرایط کم نور بسیار تحمل می کنند.از اين گياهان نه تنها تعريف “كم نگهداري” مي كنند ، بلكه خود نيز بسيار پرهزينه و ارزان هستند.

گیاه بامبو مناسب برای ترکیب مجوطه سازی اطراف گرین وال

بامبو یکی از عجیب ترین و دوستدار محیط زیست است که در ساخت و ساز گرین وال و اطراف مورد استفاده قرار می گیرد.این چمن غول پیکر که مدت ها با فرهنگ ها و طراحی های آسیایی در ارتباط بوده است ، در چند سال اخیر به ویژه در کفپوش در ایالات متحده آمریکا گرایش داشته است.

گیاه کروتون

چگونه کار می کند: کروتون ها گیاهان حیرت انگیز شاخ و برگهای گرمسیری با یک عادت رشد عمودی در گرین وال ها هستند.اين امر آنها را به گزينه بسياري براي پر كردن مناطق پراکنده تبديل مي كند. برگهای منحصر به فرد آنها گزینه ای عالی برای طراحی شما ایجاد می کند.

ویژگی: کروتون ها در چند رقم با الگوهای و رنگ های هیجان انگیز موجود است.از سرخ شدن انبه گرفته تا زرد پر جنب و جوش الکتریکی.با رسیدن به ارتفاعات حداکثر 6 پا ، کرواتون های شما در نهایت از صفحه نمایش دیواری کاسته خواهند شد ، اما در حالی که هنوز گیاهان کوچک هستند ایده آل برای اضافه کردن برخی از انواع رنگ ها هستند.کروتون هایی که خیلی بزرگ شده اند می توانند به صورت لهجه های کف ، با یا بدون پایه گیاه مجدداً جبران شوند.

گیاه گورخری

چگونه کار می کند: این گیاه شاداب محبوب ، جذاب با گیاهانی که شاخ و برگ نرم تری دارند هنگام نمایش در گلدان های گرین وال متناقض است.

ویژگی: برگهای شاداب قائم دارای الگوهای خیره کننده ای هستند که از حیوان اسمی آن بیرون می آیند.گیاهان گورخر هنگام معلق شدن از سقف در گلدان های آویز ، فضای زیبایی ایجاد می کنند.

گیاه بلان کالانچو

چگونه کار می کند: به دنبال اضافه کردن برخی از گل ها به گرین وال خود هستید؟ گلهای گیاه کلانچو از اواخر زمستان تا اوایل بهار و شاخ و برگهای شاداب شده آن ، کل بافت های عالی را در تمام طول سال به ارمغان می آورد.

ویژگی: گل های شکوفه ای زیبا با شکوه برای اضافه کردن یک گلدان رنگ به دریای شاخ و برگ سبز مناسب است.

گیاه دعا (Maranta leuconeura)

چگونه کار می کند: این گیاه کوه زنی با رشد کم با شاخ و برگهای نسبتاً متراکم و شاداب ، یک پر کننده دیدنی برای نمایشگر گرین وال داخلی شما ایجاد می کند.ویژگی: گیاهان نماز سبز به لطف الگوی جالب توجه شاخ و برگ آنها در دیوارهای سبز هر سبکی قرار دارند.

گیاهان نماز قرمز برای کسانی که به لطف نوارهای روشن و صورتی روشن ، به دنبال رنگ برجسته ای هستند ، ایده آل هستند.شاخ و برگ این گیاهان شب هنگام حرکت می کند ، بنابراین صفحه نمایش شما هرگز دقیقاً دو روز پشت سر هم به نظر نمی رسد.

گیاه لاستیکی گشاد شده (Peperomia obtusifolia “Variegata”)

چگونه کار می کند: این گیاه شاخ و برگ متنوع دارای بافت ریز و متوسط ​​و برگ های گرد و براق است که نور را به خود جلب کرده و منعکس می کند.

ویژگی: رنگ آمیزی برگ جذاب است که به نظر می رسد “نقاشی شده” است ، به همراه ساقه های آجری قرمز ، رنگ لطیف اما جالبی را به گرین وال داخلی خود اضافه می کنید.

نكات طراحي: گياهي بسيار متنوع و ظرافتي كه كمك زيادي به قفسه هاي سبز ، عروق سوار شده و نمايشگرهاي مخلوط مي كند.

گرین وال های داخلی فضایی را با زندگی پر می کند ، هوا را تصفیه می کند و حس غریبگی را به خانه شما می آورد.این پروژه های دکوراسیون باورنکردنی ممکن است تنها چشمگیرترین راهی باشد که می توانید از دکوراسیون منازل خود استفاده کنید ، اما همچنین به نظر می رسد که به بهترین وجه خود به تعمیر و نگهداری دقیق احتیاج دارند!

 امروز با کارمندان خبره ما در آروین مشورت کنید تا در مورد انتخاب ، ساخت و نگهداری یک گرین وال داخلی که برای فضای شما کار می کند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

گرین وال