اجرای بازسازی و نوسازی

اجرای بازسازی و نوسازی توسط تیم حرفه ای آروین دیزاین

راههای ارتباط با آروین دیزاین

تیم آروین از سال ۹۴ وارد فاز جدیدی از فعالیت های خود شد و توانست توی مباحث متفاوتی از جمله بازسازی و نوسازی انواع دفاتر،منازل مسکونی،واحد های تجاری و اداری وارد شود و با اجرای جدیدترین طرح های معماری نوین روز دنیا رضایت مشتریان را کسب کند.

همچنین بنا به نیاز احساس شده توسط تیم‌آروین متخصصین کشاورزی و طراحان معماری را گرد هم‌آوردیم تا در حوزه روف گاردن و محوطه سازی نیز بتونیم با سبک خاص و اجراهای متفاوت، خود را در این حیطه در کشور مطرح کنیم و رضایت کامل مشتریان را جلب کنیم

بازسازی و نوسازی چیست؟

بازسازی ساختمان‌ها، یکی از پرکاربردترین زمینه ساخت و ساز می باشد. اجرای بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها امروزه، بسیار رونق گرفته است.

به صورت دقیق نمی توان اظهار کرد که سبک های مختلف بازسازی از چه سالی شروع شده است، اما می توان گفت از زمانی که دستگاه های صنعتی و پیشرفته به بازار عرضه شدند، بازسازی را بسیار آسان تر و سریع تر کرد. بازسازی مترادف کلمه مرمت می باشد که به معنی افزایش طول عمر یک ساختمان است.

اجرای نوسازی دقیقاً زمانی اتفاق می افتد که ساختار کلی خانه خود را دوست دارید اما ترجیح می دهید، بعضی نقاط منزل خود را کمی مدرن تر کنید.

اجرای بازسازی و اجرای نوسازی ساختمان | تیم آروین دیزاین

همه چیز درباره نوسازی و باسازی ساختمان !

بازسازی ساختمان‌ها، یکی از پرکاربردترین زمینه ساخت و ساز می باشد. اجرای بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها امروزه، بسیار رونق گرفته است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم در این باره به شما عزیزان بیشتر توضیح دهیم.

اجرای بازسازی و اجرای نوسازی ساختمان | تیم آروین دیزاین

بازسازی چیست؟

به صورت دقیق نمی توان اظهار کرد که سبک های مختلف بازسازی از چه سالی شروع شده است، اما می توان گفت از زمانی که دستگاه های صنعتی و پیشرفته به بازار عرضه شدند، بازسازی را بسیار آسان تر و سریع تر کرد. بازسازی مترادف کلمه مرمت می باشد که به معنی افزایش طول عمر یک ساختمان است.

به طور مثال: زمانی که ساختمان ها فرسوده و یا در زمان هایی مثل: زلزله فرو می ریزند، نیاز به بازسازی پیدا خواهند کرد. بعضی اقدامات برای پروژه بازسازی شامل موارد زیر می باشد:

  • بازسازی خانه های قدیمی
  • بازسازی نمای ساختمان
  • تعمیر کف ساختمان
  • تعمیر حرفه های دیوار

نوسازی چیست؟

نوسازی دقیقاً زمانی اتفاق می افتد که ساختار کلی خانه خود را دوست دارید اما ترجیح می دهید، بعضی نقاط منزل خود را کمی مدرن تر کنید. برای مثال: احساس می کنید دوش جدیدی برای حمام خود نصب کنید. در نهایت شما ساختمانی که در حال حاضر وجود دارد، کمی تغییرات می دهید. بعضی اقدامات رایج برای نوسازی شامل موارد زیر می باشد:

  • نصب کف‌پوش پارکت
  • تعویض دستگیره درها
  • چسباندن یا تعویض کاغذدیواری
  • نصب کابینت های آشپزخانه
  • نصب وان و شیرآلات جدید در حمام و دست شویی

تفاوت بازسازی با نوسازی

اگر بخواهیم از نظر هزینه این دو را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که هزینه بازسازی نسبت به نوسازی بیشتر است. زیرا بازسازی، نیاز به تغییرات گسترده تری دارد اما در نوسازی شما یک بخشی از خانه را نیاز به تغیر دارید. حتی گاهی اوقات در بازسازی یک ساختمان قدیمی یا فرسوده، تخریب می شود تا دوباره با بنایی مدرن ساخته شود.

پروژه نوسازی به چه صورتی است؟

این پروژه ها، معمولاً برای نوسازی نمای بیرون یا بخشی از منزل شما استفاده می شود. همچنین در تایم بسیار کوتاهی شروع و به اتمام می رسند دقیقاً برعکس پروژه های بازسازی.

پروژه بازسازی به چه صورتی است؟

در این پروژه، همان طور که مستحضر هستید، کل ساختمان در زمان زیادی بازسازی می شود. شما دیگر در این پروژه ها نیاز به تعمیر یا تعویض بخشی از خانه خود ندارید، یعنی تمام منزل را تغیر می دهید.

اجرای بازسازی و اجرای نوسازی ساختمان | تیم آروین دیزاین

هزینه های اجرای بازسازی و نوسازی

هزینه هایی مانند: تخریب خانه، یا تعویض و تعمیر بخشی از منزل مثل جابه جایی دیوارها یا اضافه کردن کابینت ها و غیره هزینه های متنوعی دارد که عوامل زیادی برای هر کدام تأثیرگذار است. در ادامه به برسی هر کدام خواهیم پرداخت.

هزینه اجرای بازسازی

بازسازی خانه از جمله فعالیت هاییی است که با هزینه های متفاوتی اجرا می شود و عواملی مثل سال ساخت بنا، مساحت کل بنا، هدف بازسازی و غیره بستگی دارد. برای مثال اگر خانه شما به اصطلاح کلنگی باشد، احتمالاً از هزینه زیادی برای بازسازی برخوردار می باشد. زیرا نیاز به لوله کشی، برق کشی، زیرسازی دارد.

هزینه اجرای نوسازی

اجرای نوسازی از هزینه زیادی برخوردار نخواهد بود، شما می توانید با بهترین هزینه بخشی از منزل خود را تعمیر یا تعویض نمایید و دیگر نیاز به لوله کشی و برق کشی نخواهید داشت. شما می توانید برای بازسازی یا نوسازی منزل خود از تیم آروین دیزاین کمک بگیرید.

مزایای بازسازی و مزایای نوسازی

مزایای بازسازی و نوسازی هر خانه می تواند متفاوت باشد. زیرا هرکس از منزل یا محل کار خود برای بازسازی و نوسازی یک هدف خاصی را دارد. مجموعه آرین دیزاین در این زمینه قصد دارد مزایا هر کدام را برای شما مشخص کند.

مزایای بازسازی چیست؟ شما با بازسازی منزل خود از مزایایی اعم از: بهره وری انرژی، ظاهر جدید، سرمایه گذاری، بهبود عملکرد و ایجاد آسایش بهتر، آرامش ذهنی بیشتر، افزایش استحکام و افزایش کیفیت زندگی بهره مند خواهید شد.

مزایای نوسازی چیست؟ شما با نوسازی منزل خود می توانید از مزایایی همچون: به صرفه بودن هزینه، تغیر بخشی از دکوراسیون و ظاهر جدید، صرفه جویی در زمان و انرژی بهره مند خواهید شد.

اجرای بازسازی و اجرای نوسازی ساختمان | تیم آروین دیزاین

انواع روش های بازسازی و روش های نوسازی

امروزه معماری نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. هر کدام از روش های بازسازی و نوسازی ساختمان ها از مراحل مختلفی انجام می شود که در ادامه به شرح آن ها پرداخته ایم.

روش های بازسازی: در مرحله اول باید محدوده و نوع بازسازی خود را انتخاب کنید. یعنی میزان، عمق، محدوده بازسازی را مشخص کنید. سپس با شرکت های معتبر همچون آروین دیزاین در این حوزه مشورت نمایید. در مرحله سوم دکوراسیون مورد علاقه خود را انتخاب کنید، حالا باید برای بازسازی برآورد زمانی و هزینه کنید.

روش های نوسازی: برای نوسازی خانه خود باید ابتدا یک برنامه ریزی و طراحی داشته باشید، سپس برای خود یک برآورد هزینه کنید. در نوسازی ساختمان به نکته که باید توجه داشته باشید، مقاومت ساختمان است که از هر لحاظی باید مقاوم باشد. در مرحله آخر تخریب یا تعمیر آن بخش از محلی است که قصد نوسازی را دارید.

انواع سبک های بازسازی و سبک های نوسازی

برای بازسازی منزل یا محل کار، اولین موردی که باید توجه داشته باشید، انواع سبک های به کار رفته در بازسازی و نوسازی است که در ادامه به برسی آن ها پرداختیم.

انواع سبک ها در بازسازی: اولین روش بازسازی به سبک نوین است که با استفاده از روش های تیلت آپ و متال استوود انجام می گیرد. دومین روش بازسازی به سبک تکمیلی می باشد.

انواع سبک ها در نوسازی: برای این روش از سبک هایی همچون مدرن و کلاسیک و سنتی استفاده می کنند.

صفر تا صد طراحی تا اجرای بازسازی

شما برای اجرای بازسازی، باید ابتدا نوع بازسازی خود را انتخاب نمایید، سپس یک پیمانکار خوب را مشخص کنید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. حالا اگر طرحی یا ایده در ذهن خود دارید با مشورت برای بازسازی، پیاده سازی کنید. در مرحله آخر باید مجوز برای تخریب آن ساختمان داشته باشید. در نهایت بعد از دریافت مجوز، مراحل تخریب شروع خواهد شد.

اجرای بازسازی و اجرای نوسازی ساختمان | تیم آروین دیزاین

صفر تا صد طراحی تا اجرای نوسازی

مراحل صفر تا صد طراحی تا اجرای نوسازی، کاملاً مثل بازسازی می باشد. فقط تفاوتی که دارد در طراحی و هزینه می باشد. شما در ابتدا محل مورد نظر برای نوسازی را انتخاب کنید، سپس با پیمان کار یا شرکت معتبر مشورت می کنید. بعد از پیاده سازی ایده های خود مراحل اجرای نوسازی شروع خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نوسازی ساختمانهای عمومی کلیک کنید !

تیم آروین دیزاین با بهترین ایده ها و خلاقیت ها شما را در زمینه بازسازی و نوسازی منزل، بازسازی و نوسازی آشپزخانه، بازسازی و نوسازی ویلا، بازسازی و نوسازی خانه و بازسازی و نوسازی خانه قدیمی راهنمایی می کند تا با بهترین قیمت، محل مورد نظر خود را بازسازی یا نوسازی نمایید.

نمونه کار های طراحی و اجرا روف گاردن آورین دیزاین

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ روی یکی از تصاویر کلیک کنید و آلبوم را ورق بزنید