فروش فلاور باکس مصنوعی و طبیعی

فروش و اجرای فلاورباکس مصنوعی و طبیعی توسط تیم آروین دیزاین

راههای ارتباط با آروین دیزاین

ما مفتخریم به عنوان تنها وارد کننده گلهای مصنوعی در ایران صنعت جدیدی را وارد این کشور کرده ایم و با توجه به تحریمها و عدم واردات این محصول به عنوان مرجع در کشور فعالیت میکنیم

درباره محصول فلاور باکس مصنوعی و طبیعی

فلاور باکس یکی از مبلمان های شهری محسوب می شود که در فضا و محوطه مختلفی قابل نصب است. از آنجایی که زندگی ها، امروزه ماشینی شهری شده اند، طبیعت در معرض خطر زیادی قرار دارد. به همین خاطر فلاورباکس ایجاد شده، تا محیطی زیبا و سرسبزی را به منزل یا محیط کار شما منتقل کند. تیم آروین دیزاین با ارائه خدمات ویژه و ایده های خلاقانه و جدید آماده، برای نصب فلاورباکس ها در انواع محیط های مورد نظر شما می باشد.

فلاورباکس
نمونه محصولات فلاور باکس مصنوعی و طبیعی آورین دیزاین

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ روی یکی از تصاویر کلیک کنید و آلبوم را ورق بزنید

درباره فلاور باکس مصنوعی و طبیعی بیشتر بدانید !

فلاورباکس چیست؟

فلاورباکس (Flower box) یا همان جعبه گل، از یک محفظه تو خالی تشکیل شده است که آن را با خاک مناسب پر می کنند و از آن به عنوان فضای مناسبی برای رشد گل و گیاه استفاده می کنند که این باکس گل ها، زیبایی محیط را دو چندان خواهد کرد.

همچنین این فلاورباکس، از تنوع زیادی برخوردارند که با توجه به سلیقه شما انتخاب و نصب می گردد. این فلاورباکس ها شامل: سفالی، چوبی، فلزی، پلاستیکی، بتنی و غیره هستند. در ادامه به معرفی برخی از این فلاور باکس ها خواهیم پرداخت:

  1. فلاورباکس چوبی

در این نوع فلاور باکس، از چوب به عنوان یک روکش استفاده می کنند. زیرا به دلیل میزان جذب رطوبت، ماندگاری بالایی خواهد داشت. فلاورباکس های چوبی عمدتاً جنبه زیبایی دارند و اکثرا در فلاورباکس های آویزی و دیواری مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرند. همچنین استفاده از چوب پلاست یا چوب اشباع در این نوع فلاورباکس ها بسیار رایج است.

فلاورباکس

  1. فلاورباکس فلزی

برای مقاوم سازی این فلاورباکس ها در برابر رطوبت و زنگ زدگی از پوشش های رنگی مخصوصی استفاده می کنند. کاربرد این فلاورباکس ها به صورت دیواری و آویزی می باشد. به همین خاطر که در برابر رطوبت زیاد قرار می گیرند. همچنین این فلاورباکس ها باید طوری طراحی شوند که از لحاظ امنیت، تضمین شده باشند. یعنی در کنار زیبایی و شادابی که دارند به سرعت شکسته و آسیب نبینند.

  1. فلاورباکس پلاستیکی

این فلاورباکس نسبت به بقیه فلاور باکس ها ارزان تر، با دوام، وزن کم تری دارد. به همین خاطر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. صادقانه باید ذکر کرد که زیبایی چندانی نسبت به دیگر فلاورباکس ها ندارند. اما به دلیل سبک بودن، در بالکن و تراس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. فلاور باکس مصنوعی

همان طور که مستحضر هستید، فلاورباکس آرایش و چینش گل و گیاه هایی در قالب یک نوع جعبه می باشند. حتی گاهی از این باکس ها برای قرار دادن و تزیین گل های مصنوعی استفاده می کنند به همین خاطر این نوع فلاور باکس ها را، فلاورباکس مصنوعی می گویند. این باکس ها برای تمام فصول قابل استفاده می باشد و از همه مهم تر نیاز به آبیاری نخواهند داشت.

  1. فلاور باکس طبیعی

در این نوع فلاور باکس ها، برعکس فلاورباکس های مصنوعی از گل های طبیعی استفاده می کنند. این نوع باکس ها طراوت و شادابی بیشتری به محیط می دهند. اما در عین حال شما نمی توانید از هر گونه گلی در همه فواصل سال در این باکس ها استفاده کنید.

فلاورباکس

مزیت فلاور باکس چیست؟

این نوع باکس های گل به دلیل داشتن مزیت های زیادی بسیار از اهمیت و فروش بالایی برخورد دارند. این مزیت ها شامل موارد زیر می باشد:

  • سهولت جابه جایی: این فلاورباکس ها به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل جابه جایی هستند. می توان به راحتی آنها را در باغ، حیاط یا هر مکان دلخواه خود منتقل کرد.
  • دوام چوب: اگر از فلاورباکس های چوبی استفاده می کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که چه نوع کیفیت چوبی در این نوع باکس به کار رفته است. پس یکی از عوامل کلیدی در انتخاب فلاورباکس چوبی، کیفیت آن می باشد که در اکثر موارد، از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
  • استفاده از خاک مناسب: اکثر گیاهان مستلزم انواع مختلف خاک، برای رشد هستند. در این فلاورباکس، اگر در زمان مناسبی آبیاری شود، خاک ها دیرتر دچار خشکی می شوند.

فلاور باکس مناسب چه مکان هایی هستند؟

به طور کلی فلاورباکس ها از کاربرد های ویژه ای، چه از لحاظ کاربردی و چه از لحاظ چشم نوازی بهره مند هستند که شامل موارد زیر می باشند:

  • به منظور کاشت انواع گل و گیاهان در فضای سبز شهری بسیار رایج است. به همین خاطر این فلاورباکس ها به صورت دیواری، آویزی و زمینی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین اگر به چشمتان خورده باشد، فلاورباکس های چوبی، فلزی، سنگی و بتنی در سطح شهر پر کاربرد است.
  • دومین کاربردی که از این فلاورباکس ها می توان نام برد، استفاده در فضاهای اداری و تجاری می باشد که در این محیط ها بیشتر از باکس های شیشه ای، چوبی، سفالی و سنگی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که بیشتر این فلاورباکس ها به صورت دیواری و آویزی کاربرد دارند.
  • از دیگر محیط هایی که می توان برای نصب فلاور باکس استفاده کرد، تراس ها و بالکن ها هستند. زیرا فضای کوچکی محسوب می شوند به همین خاطر بستر مناسبی برای نصب این باکس ها در اندازه های متنوع می باشند. شما می توانید این فلاورباکس ها را به صورت آویزان از نرده های تراس متصل نمایید.

d18d1528ee4c2188221135de26d79754 XL

 

 

قیمت فلاور باکس

در قیمت فلاورباکس عوامل زیادی همچون: جنس یا متریال استفاده شده در باکس گل، اندازه فلاورباکس، محلی که قصد تعبیه این باکس را دارید، ابزار و تجهیزات استفاده شده برای نصب و غیره بستگی دارد.

هر کدام از متریالی که در هر یک از این فلاورباکس ها به کار می رود، از قیمت متفاوتی برخوردارند. به طور مثال فلاور باکس های سنگی جزو گران ترین باکس گل به حساب می آیند که انتخاب این فلاور باکس ها بستگی به سلیقه و بودجه شما خواهد داشت.

ابعاد فلاور باکس های سفارشی

ابعاد فلاورباکس بر اساس محیط مورد نظر شما مشخص می شود. به طور مثال اگر شخصی قصد داشته باشد فلاورباکس خود را در روف گاردن تعبیه کند به دلیل داشتن فضای کافی، نیاز به باکس گلی با ابعاد زیاد خواهد داشت.

در کل این فلاورباکس در شکل های مستطیلی و مخروطی طراحی می شوند. شما می توانید با در نظر داشتن ابعاد محیط مورد نظر خود با تیم آروین دیزاین در تماس باشید تا با مناسب ترین ابعاد این محصول را نصب نماید.