دیوار سبز مصنوعی چیست؟

 
 
 

آیا به دنبال اجرای دیوارهای سبز مصنوعی با کیفیت بالا برای زنده کردن دیوارهای خانه ، دفتر ، رستوران یا فروشگاه خود هستید؟

کاملاً سفارشی ، جذاب ، بسیار زنده و با نگهداری صفر ، یک دیوار زندگی مصنوعی همیشه یک راه حل تزئینی مناسب برای استفاده های مسکونی یا تجاری است.

جهت مشاوره تماس بگیرید| مهندس کیان ۰۹۱۲۴۶۴۲۴۴۹

برای آشنایی بیشتر با مزایای اجرای دیوار سبز مصنوعی مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

در این مقاله می خوانید:

دیوار سبز مصنوعی چیست؟

دیوار سبز مصنوعی ، با گل‌های مصنوعی در ابعاد, اندازه‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف ایجاد می شود.رنگ‌های گوناگون دارد که باعث زیبایی محیط شما می‌شود. این نوع از دیوار سبز، وزن زیادی ندارد و به آسانی قابل نصب است.

دیوار سبز مصنوعی به محیط شما زیبایی و سرسبزی می بخشد . اگر در محل کار یا فروشگاه و حتی خانه امکان نگهداری از گیاهان طبیعی را ندارید، این نوع از دیوار سبز به دلیل نیاز نداشتن به نور و خاک و آب در هر محیطی می‌توان برای مدت طولانی استفاده شود و هزینه نگهداری آن هم حداقل است.

پنل‌های دیوار سبز مصنوعی در برابر آتش مقاوم است و در محیط‌های داخلی و خارجی به کار می‌رود و حتی می‌توان آن را برای جداسازی فضاها از هم استفاده کرد.

وقتی صحبت از دیوار سبز مصنوعی شده باشد ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد نگهداری نیست چرا که این محصولات در طول سال دوام خواهند داشت و دیگر نیازی به نگرانی از خراب شدن نیست.

ما در ارائه طیف وسیعی از دیوار سبز مصنوعی تخصص داریم. اتفاقات زیادی را تجربه می کنیم و به عنوان متخصص در صنعت گیاه مصنوعی شناخته می شویم. ما به دیوار سبز باکیفیتی که ارائه می دهیم افتخار می کنیم که می توانیم دکوراسیون منزل شیک شما را ارتقا ببخشیم. وقتی ما را انتخاب می کنید ، می توانید اعتماد کنید که به مکان مناسبی برای انتخاب گرین وال رسیده اید.تمام محصولات دیوار سبز مصنوعی ما با بالاترین استانداردها و بهترین صنایع دستی تولید می شود. همچنین انعطاف پذیری لازم برای سفارشی کردن دیوار سبز مصنوعی را با مشخصات دقیق شما داریم. به عنوان یکی از قدیمی های حیطه کاری گیاه مصنوعی ، وقتی دیوار سبز مصنوعی را پیشنهاد می کنیم ، مهم نیست که بودجه شما کم یا زیاد باشد ، ما راه حل مناسب اجرا را برای نیازهای شما پیدا خواهیم کرد.

برای دیدن نمونه های بیشتر و مختلف به صفحه محصولات دیوار سبز مصنوعی مراجعه کنید.

در ویدئو زیر نمونه از قبل و بعد از اجرای دیوار سبز مصنوعی را مشاهده کنید

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی| آروین دیزاین

چرا دیوار سبز مصنوعی؟

*تعمیر و نگهداری کم
*هزینه کم برای نگهداری (بدون  آبیاری ، نگهداری و جایگزینی گیاه)
*طول عمر طولانی، گیاهان نخواهد مرد
*همیشه خوب به نظر می رسد
*واقع بینانه از لحاظ بصری
*کاملاً قابل تنظیم برای نمونه ها
*قابل اصلاح و استفاده مجدد است
*طیف گسترده ای از رنگ ها و بافت ها
*ظاهر دیوار سبز نمای سقف را نیز تقویت می کند
*یک محیط آرامش بخش ایجاد می کند
*تقریباً در هر نقطه قابل نصب است به جز شیشه
*اثر فوری خود را در مخاطب می گذارد
*نصب سریع انجام می شود

دیوارهای سبز مصنوعی ما با یک روش نگهداری کم راهی مناسب برای افزودن فضای سبز به محل کار شما است.آنها فضای با ارزش کف را اشغال نمی کنند و یک نقطه کانونی بصری سبز برای دفاتر ، اتاق های پذیرایی و جلسات ایجاد می کنند.آنها می توانند به عنوان دیوارهای سبز بزرگ یا “تصاویر مصنوعی گیاهان” کوچکتر تهیه شوند که می توانند به صورت جداگانه بر روی دیوار شما آویزان شوند.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی | آروین دیزاین

قاب دیوار سبز مصنوعی

شما می توانید در یک قاب مورد نظر یک نوع گیاه ساده ، کاشت سبز یا کاشت مخلوط و رنگارنگ با استفاده از انواع مختلف گیاه داشته باشید.
آنها تأثیر فوری ایجاد می کنند و لازم نیست صبر کنید تا گیاهان به اندازه کامل رشد کنند.
ایده آل برای استفاده در شرایط کم نور و مناطقی که دسترسی به آنها دشوار است.
فقط ممکن است گاه به گاه یک گرد و غبار ایجاد شود که با یک گردگیر یا برس تمیز می شود.
اگر قرار است دیوار سبز در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرد ، ما همچنین می توانیم گیاهانی برای دیوار سبز مصنوعی شما تهیه کنیم که در برابر اشعه ی uv مقاوم هستند.

دیوار سبز مصنوعی
نمونه قاب دادن به دیوار سبز مصنوعی

سیستم گیاهانی عمودی متشکل از پنل های به هم پیوسته از گیاهان مصنوعی با ظاهر واقعی ساخته شده اند.پنل ها در بخشهایی قرار می گیرند که پشت هر پانل را مستقیماً به دیوار متصل می کنند. با کمک محفظه هایی که دارند با استفاده از پیچ و رولپلاک وصل می شوند. یا با استفاده از زیرسازی برای سرعت بخشیدن به اتصال و اجازه عبور کابل ها و لوله ها از طریق دیوار.نوع و مواد دیوارهای سبز مصنوعی می تواند بسیار متفاوت باشد و به تعدادی از مشتریان امکانات سفارشی سازی را نیز می دهد.به هر حال که گیاهان مصنوعی ارزان با ترکیب پلاستیک ، ابریشم و کاغذ ساخته می شوند.انتخاب مواد با کیفیت بالا مدت و شکل ظاهری آن را برای سالهای آینده تضمین می کند.نمونه های کوچک استاندارد و اندازه کامل در صورت درخواست در دسترس هستند ، لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی روی باکس چوبی

دیوارهای سبز بسیار محبوب شده اند و دلیل خوبی هم دارد.افزودن سبزی و گیاهان به طراحی داخلی شما حس سرزندگی را با یک عنصر طبیعی اضافه می کند.دیوارهای سبز مصنوعی با سهولت نصب و نگهداری مداوم ، گیاهان و گلهایی از نظر گیاه شناسی دقیق ارائه می دهند.ما دیوارهای سبز را به صورت سفارشی از گیاهان ، گل ها ، علف ها ، پیچک ها ، گلدان ها و موارد دیگر طراحی می کنیم!این مجموعه بزرگ و خیره کننده از سبزینگی می تواند فضا را فوراً متحول کند.این دیوارهای سبز سالها دوام خواهند داشت.

برای ایده گرفتن به عکس های ما نگاهی بیندازید یا با مشاور طراحی ما در مورد اجرای ایده های خود در یک دیوار سبز صحبت کنید.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی | آروین دیزاین

پنل های دیواری گیاهان مصنوعی

دیوارهای سبز مصنوعی به صورت سفارشی با استفاده از آرایه ای از سبز مصنوعی و شاخه های تقلبی گیاه ساخته می شوند.دیوارهای عمودی پنل های گیاهان در سراسر جهان محبوب هستند و این مفهوم کاملاً مرسوم است ، همانطور که در اینجا با باغ عمودی در برج میدان آسیا در سنگاپور مشاهده می شود. در واقع ، دیوارهای سبز ساخته شده از گیاهان مصنوعی نه تنها تزئینی نیستند بلکه کاربردی نیز هستند.کاشی های شاخ و برگ ابریشم به هر اندازه ساخته می شوند و از فضای ارزشمندی استفاده نمی کنند.در داخل یا خارج از خانه ، پانل های گیاه ابریشم فاقد تعمیر و نگهداری هستند.علاوه بر این ، دیوارهای سبز مصنوعی آروین را می توان با شاخه های ابریشم بازدارنده آتش و گیاهان برای استفاده در محیط داخلی تولید کرد ، یا می توان آنها را برای استفاده در فضای باز تحت UV قرار داد – برای سالهای آینده زیبا و سالم باقی می ماند!

دیوار سبز مصنوعی

یک روش زیبا برای معرفی سبزه در فضای کسب و کار شما حتی وقتی فضای کافی ندارید ، این دیوار گیاهان مصنوعی می تواند بر روی هر دیواری ثابت شود و ظاهری کاملاً لذت بخش و تازه برای شما ایجاد کند. یک چشم انداز بی نظیر که به شما ظاهری مدرن و تمیز می بخشد ، این دیوارهای تقلبی گیاهان کاملاً عناصر کلاسیک هستند و به یک محیط شیک منجر می شوند.یک روش عالی برای ایجاد یک طراحی آرام و راحت از چشم انداز تجاری ، تزئین دیوار گیاه ما باعث آرامش همه افراد در مجاورت خواهد شد.

ایده آل برای نمایش در طیف وسیعی از فضاهای تجاری از جمله پارک های تفریحی ، سالن های نمایش عجیب و غریب ، نمایشگاه ها ، ساختمانهای اداری یا شرکتی ، ساختمانهای دولتی ، فروشگاه های خرده فروشی ، امکانات تفریحی ، مراکز درمانی و مهمان نوازی ، امکانات زندگی سالمندان ، پارک های تفریحی ، فرودگاه ها ، کالج ها و سایر فضاهای تجاری ، باغ های دیواری عمودی ما یک جاذبه قلب را گرم می کنند. این پانل های دیواری سبز که از مواد با کیفیت عالی ساخته شده اند ، فوق العاده واقع گرایانه به نظر می رسند و نیازی به نگهداری مداوم ندارند.آنها کاملاً محکم و با دوام هستند و فضای شما را تا زمان های آینده بسیار تازه و به یادماندنی می کنند.دیوار سبز مصنوعی ما یکی از ساده ترین و آگاهی بالا از فضا برای معرفی گیاهان و گل ها در طراحی منظره تجاری شما ، پانل های گیاهان  قادر به تشویق هر محیط کسل کننده و غیر الهام بخشی هستند.

دیوار سبز مصنوعی

هنگام استفاده از پانل های دیوار سبز مصنوعی ما برای استتار ، جلوه دادن یا تزئین ، هیچ سر و صدا و عملا تعمیر و نگهداری وجود ندارد.شاخ و برگ مصنوعی واقع گرایانه از اشعه ماورا بنفش محافظت شده و کاملاً قابل بازیافت است.نصب این پانل ها برای استفاده در محیط داخلی و فضای باز آسان است و بندرت نیاز به ایجاد تغییرات ساختاری در ساختمان است.اندازه آنها را کوتاه کنید و از قلابها یا بندهای برچسب استفاده کنید تا در جای خود ثابت شوند.

-پانل های دیوار مصنوعی آروین ایده آل برای!!؟

باغ های حیاط
باغها را نشان دهید
کمبود باغ
غربالگری
هنر دیوار
تراس های پشت بام
بالکن ها
طراحی داخلی
مناطق استخر شنا
باغ های ساحلی

خرید دیوار سبز
خرید دیوار سبز محل کار | آروین دیزاین

زیبا ، سرسبز و فوق العاده متراکم ، این صفحات باعث ایجاد یک احساس سبز فوری می شوند و حس رفاه را افزایش می دهند.هر پانل دیواری سبز مصنوعی با حداکثر 80 گیاه منفرد ساخته شده است که با دقت انتخاب شده تا از لحاظ گیاه شناسی تا حد امکان شبیه باشد. تمام پانل های دیواری سبز ما از مواد بازیافتی ساخته شده اند و خود کاملاً قابل بازیافت هستند.ما همچنین می توانیم پانل های دیواری سبزمصنوعی ساخته شده به سفارش را با استفاده از شاخ و برگ و گل های مورد علاقه خود تهیه کنیم.هر پانل شامل 6 فیکس قلاب و شاخه با دستورالعمل های ثابت می باشد.

دیوار سبز مصنوعی در فضای باز به عنوان غربالگری پشت بام استفاده می شود.

رسانه ها به ما در مورد خطر زیست محیطی عدم بازیافت صحیح پلاستیک هشدار می دهند. بنابراین آیا گیاهان مصنوعی واقعاً می توانند سیاره ما را به خطر بیندازند؟

دیوار سبز مصنوعی

دوام دیوار سبز مصنوعی در فضاهای مختلف چقدر است؟

در طیف وسیعی از محیط ها به گزینه های محبوب داخلی و خارجی تبدیل شده است. وقتی صحبت از دیوار سبز مصنوعی شده باشد ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد نگهداری نیست چرا که این محصولات در طول سال دوام خواهند داشت و دیگر نیازی به نگرانی از خراب شدن نیست.پوشش های دیواری مصنوعی ما به گونه طراحی شده که از نظر گیاه شناسی دقیق باشند ، بنابراین می توانید به این اعتماد داشته باشید که یک دیوار سبز مصنوعی دریافت می کنید که فقط آزمایش زمان را نمی گذراند بلکه واقع بینانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل های دیواری سبز که ارائه می دهیم ، امروز با تیم آروین تماس بگیرید.

آروین دیزاین طراحی ، ساخت ، تهیه و نصب دیوارهای سبز مصنوعی واقعاً باورنکردنی و راه حل های هوشمندانه غربالگری سبز برای هر فضای قابل تصور – تجاری و مسکونی – داخلی و خارجی را انجام می دهد.با استفاده از گل دیواری و شاخ و برگ ، فضای بیرونی را با استفاده از پانل های گیاهی برای ایجاد دیوارهای سبز ، فضای عمودی گیاه را برای پوشاندن دیوارها بیاورید.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی | آروین دیزاین

با توجه به اینکه جهان از لحاظ زیست محیطی آگاه تر می شود گرین والهای داخلی با کاشت به صورت عمودی فضای بیشتری را به دست می آورند و در ساختمان های عمومی و خصوصی رایج می شوند. اگرچه برای بسیاری از پروژه ها ، هزینه نصب سیستم های تغذیه و آبیاری ، و همچنین کاشت مجدد و نگهداری ، هزینه سنگین پروژه را ایجاد می کند.این جایی است که گلهای مصنوعی و گیاهان شاخ و برگ ما با بسیاری از طراحان و مناظر داخلی به راه حل انتخابی تبدیل شده اند.سیستم های دیوار سبز ما که به طور معمول بر روی قاب های فولادی سبک وزن در پانل ها و بخشهایی که به راحتی قابل حمل و حمل هستند سوار می شوند ، ساخته می شوند تا متناسب با ابعاد و اشکال دقیق مورد نیاز پروژه شما باشند.”کاشت” به مشخصات شما انجام می شود و ترکیب دقیقی از رنگ ها را به شما می دهد و فرم های طراحی شما را می خواهد شکل دهد.سپس پانل های تمام شده به راحتی آویزان شدن یک قاب عکس بزرگ با استفاده از صفحات نصب شده از قبل سوراخ شده در جای خود قرار می گیرند.

خزه مصنوعی برای دیوارهای سبز مصنوعی یک شاخ و برگ فوق العاده واقع بینانه ارائه می دهد و به کاهش آلودگی صوتی و فشار روانی ، پاک سازی محیط از ذرات مضر و ارگانیسم ها ، تمرکز ، رضایت و بهره وری کمک می کند.

دیوار سبز مصنوعی

دیوارهای زنده یا دیوارهای سبز مصنوعی: تفاوت چیست؟

اگر بین دیوارهای زنده و دیوارهای سبز مصنوعی مردد هستید ، در نظر بگیرید که دیوارهای سبز مصنوعی مزایای زیادی نسبت به استفاده از گیاهان واقعی دارند.

به عنوان یک عامل اساسی ، دیوار سبز مصنوعی باغ تلاش لازم برای حفظ دیوار زنده را از بین می برد یا کاهش می دهد.

جوانب مثبت دیوارهای مصنوعی :

نگهداری و هزینه های پایین تر با گذشت زمان
سهولت نصب
هزینه کمتر
نیازی به آب دادن نیست
به سموم دفع آفات و کودها نیازی ندارید
برای همیشه ماندگار
آلرژی ایجاد نمیکنید
به نور خورشید یا آب و هوای خاصی احتیاج ندارید.

دیوار سبز مصنوعی

گیاهان مصنوعی فقط به صورت پنل و دیواری هستند؟

در جواب این سوال باید عرض کنیم خیر فقط به دیوار سبز مصنوعی ختم نمی شوند.گیاهان مصنوعی طیف گسترده ای از مدل ها را پوشش می دهند.برای مثال ما در آروین یک نوع پوشش گیاهی برای دیوار سبز مصنوعی داریم که مدل ترکیبی نام دارد.در این مدل ما از ترکیب پوشش گیاهی به صورت پنل و همچنین شاخ و برگ های گیاهان مختلف برای شما استفاده خواهیم کرد.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی| نمونه لوکس و ترکیبی اجرا شده توسط تیم آروین دیزاین

دیوار گیاهان سبز مصنوعی

وقتی صحبت از دیوار سبز مصنوعی است که ما ارائه می دهیم ، طیف وسیعی از روشهای گیاهی ما یک راه حل عالی برای غربالگری مناطق باغ شما یا پوشاندن دیوارها و نرده های کسل کننده است. دیوار سبز مصنوعی ما از مصالح بادوام و همچنین مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته شده است ، و اطمینان حاصل می کند که دیوار سبز شما در تمام طول سال ماندگار و عالی به نظر می رسد. دیوار سبز مصنوعی ما برای ایجاد دیوار با ویژگی های گیاه شناسی در ملک یا محل شما بسیار عالی هستند، نصب آنها آسان است که در ادامه توضیح خواهیم داد، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد نصب دیوار نیست حال چه چیز بیشتری وجود دارد؟

دیوار سبز مصنوعی

کدام سبک ارزان تر است؟

ما به عنوان متخصص کاشت مصنوعی طیف وسیعی از دیوار سبز مصنوعی و همچنین گزیده ای از گزینه های مقرون به صرفه را ذخیره می کنیم. دیوارهای گیاهان و گیاهان سبز ما شامل چمن گرمسیری ، دیوارهای سبز گل ، سرخس جنگلی ، شمشادی، شمعدانی، پیچک ، اسطوخودوس و گزینه های خزه می باشد. شما موظف به یافتن مطلبی با توجه به نیازهای خود هستید. تمام مدل های دیوار سبز مصنوعی ما بسیار واقع بینانه هستند و در کنار نسخه های گیاه شناسی واقعی طراحی شده اند ، برای اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید یا دیوارهای سبز ما را به صورت آنلاین مرور کنید.

دیوار سبز مصنوعی انحصاری آروین پروژه تیراژه | آروین دیزاین
دیوار سبز مصنوعی انحصاری آروین پروژه تیراژه | آروین دیزاین

چرا دیوار سبز مصنوعی بخریم؟

دیوار  سبز مصنوعی جایگزین مناسبی برای پرچین طبیعی است و بدون نیاز به نگهداری آن مورد نیاز است ، آنها همچنین برای اضافه کردن حریم خصوصی به خانه شما یا بخش هایی از فضای تجاری شما مناسب هستند. شاید به دنبال پنهان کردن چیزهای ناخوشایند در باغ خود ، مانند سطل چرخ دستی باشید یا می خواهید یک دیوار از ویژگی های خیره کننده و فرصت عکس را در محل خود ایجاد کنید.دیوارهای سبز ما از نظر دید بصری عالی و ویژه هستند. آنها قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند.اما بنا به انتخاب شما نمونه ی خارجی هم موجود میکنیم.

دیوار سبز مصنوعی

چگونه دیوار سبز مصنوعی درست می کنند؟

این که آیا شما به دنبال یک محصول مرسوم ، مد روز برای آپارتمان خود هستید؟ یک ایده تزئینی چشم نواز برای پذیرایی از دفتر کار خود و یا یک دکوراسیون با تأثیر بالا برای رستوران یا فضای تجاری خود ، مهم این است که شما به یک تعمیر و نگهداری کم اعتماد کنید ، دیوار سبز مصنوعی با کیفیت که با گذشت زمان ماندگار است.

اگر بین دیوارهای زنده و دیوارهای سبز مصنوعی مردد هستید ، در نظر بگیرید که دیوارهای سبز مصنوعی مزایای زیادی نسبت به استفاده از گیاهان واقعی دارند.

دیوار سبز مصنوعی

سیستم جدید آروین دیزاین

 آروین یک سیستم ابتکاری برای تحقق بخشیدن به باغ های عمودی داخلی بدون تعمیر و نگهداری و دیوارهای سبز مصنوعی با کیفیت بالا را ایجاد کرده است.این سیستم ثبت اختراع دارای گواهینامه جذب صدا و آتش سوزی ، از گل طبیعی استفاده می کند که تحت یک فرآیند تثبیت قرار می گیرد و باعث می شود بدون تغییر شکل و رنگ با گذشت زمان دوام بیاورد.به طور طبیعی از رنگ سفید ، به لطف رنگ آمیزی با رنگدانه های طبیعی ، 23 سایه مختلف امکان پذیر است.

قیمت دیوار سبز
قیمت دیوار سبز| آروین دیزاین

مزایای استفاده از دیوارهای گیاهی

دیوار سبز مصنوعی همانندهای دیوارهای سبز، سبز هستند. ما فضای سبز و مصنوعی از گیاهان را فراهم می كنیم كه برای تعریف هر چه بیشتر مناطق داخلی و خارجی ارائه می شود. دیوار سبز مصنوعی می توانند متناسب با مناطق خاص طراحی شوند ، همچنین مطابق با رنگ فضا یا مارک شما باشند.میشه گفت مهم ترین ویژگی آنها نصب بسیار آسان است. دیوارهای سبز به هر فضایی اظهار نظر چشمگیر می کنند ، نگهداری از دیوار زنده تمایل زیادی به نیاز دارد. اگر با گیاهان مشغول نیستید یا بی تجربه هستید ، هنگام مراقبت از گیاه، می توانید یک دیوار سبز مصنوعی را استفاده کنید که از طبیعی آن تقلید کنند.این ویژگی، ویژگی نفس گیر شما را فراهم می کند بدون اینکه از نگرانی در مورد مراقبت های بعدی برخوردار شوید.شما می توانید با یک هزینه اولیه به صورت دایمی از فضای سبز خود لذت ببرید.این محصول را از تیم آروین تهیه کنید.

دیوار سبز مصنوعی

 

مزایای نامشهود از فضای سبز

هیچ استدلالی بر سر این واقعیت وجود ندارد که سبزی سرسبز به معنای تجمل ، جو راحت ، رفاه و شکوفایی است.فرقی نمی کند داخل یا خارج باشد ، مردم گیاهان را خیلی بیشتر از اکسیژن و مواد غذایی استفاده می کنند.اما چگونه می توانیم از مزایای نامشهود گیاهان در مکانهایی که گیاهان نمی خواهند رشد کنند بهره مند شویم؟پاسخ باید در گیاهان مصنوعی با همان دیوار سبز مصنوعی نهفته باشد.آنها به آب احتیاج ندارند ، به دما حساس نیستند ، نسبت به سطح کم نور بی تفاوت هستند و به همان اندازه گیاهان زنده نیز زیبا هستند.با گفتن این جمله ، من در زمان خود گیاهان پلاستیکی بسیار وحشتناکی دیده ام. آنها هیچ کاری برای بهبود روحیه من نکردند و می ترسم فکر کنم که چگونه ساخته شده اند و از کجا هستند.کمی در مورد گیاهان مصنوعی خود دلگیر هستیم.من وانمود نمی کنم که آنها ارزان ترین در بازار هستند ، اما من از اعتبار سبز آنها اطمینان دارم.

ما در آروین بر این باور داریم که گیاهانی تولید کنیم که در نزدیک ترین حالت به طبیعی باشد.میانگین طول عمر گیاهان مصنوعی با این کیفیت بسیار طولانی است.هر آنچه در محدوده محصول ماست طراحی شده است تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و عملکرد بهتری نسبت به گزینه های سنتی خود داشته باشد.

دیوار سبز مصنوعی

آیا پنل دیوار سبز مصنوعی ساخته شده از ضایعات بازیافتی است؟

در جواب باید بگیم از لحاظ محیط زیستی بهتر هست این کار انجام شود و از طریق باز یافت مواد تولید دیوار سبز را انجام دهیم.هر یک از گیاهان دیوار سبز مصنوعی ما و همه محصولات محوطه سازی ما از ترکیبات بازیافت شده در هر کجا امکان پذیر ساخته می شود.این شامل عرشه کامپوزیت ، چمن مصنوعی ما ، تابلوهای دیواره سبز و گیاهان نمونه مصنوعی ماست.من می دانم که برای تولید محصولات بازیافتی از زباله از انرژی استفاده می کنند و از برخی جهات جایگزین چیز “واقعی” نیست.مطمئناً این بهتر بود که زباله ها را به چیزی مفید تبدیل کنیم تا اینکه آن را به راحتی کنار بگذاریم.با پایان عمر مفید هر یک از گیاهان ، گلدان ها ، میزها یا صندلی های مصنوعی ما می توانند به راحتی خودشان بازیافت شوند.

دیوار سبز مصنوعی

یعنی ما در آروین نمونه با کیفیت و مواد نو پلیمری نمیبینیم؟

حتما می بینید زیرا ما طیف گسترده ای از محصولات را هم در دیوار سبز مصنوعی و هم چمن مصنوعی برای شما آماده کرده ایم.اما نکته ای که مهم هست بحث قیمت دیوار سبز مصنوعی است.ما برای شما انواع نمونه ها همراه با قیمت های متفاوت را موجود کرده ایم.شما در آروین می توانید نمونه بازیافتی پنل سبز مصنوعی را با نازلترین قیمت ممکن درخواست کنید.اگر بخواهیم به طور کلی این دوسبک را تحلیل کنیم قضیه فرق می کند.افراد مختلف با سلیقه های متفاوتی هستند و انتخاب خاص خود را دارند.در بحث دیوار سبز مصنوعی قیمت و گاها کیفیت حرف اول را می زند.

دیوار سبز مصنوعی

چرا دیوار سبز مصنوعی به صورت پنل طرفدار بیشتری دارد؟

امروزه در دنیای مدرن دیوار سبز مشتری خاص خود را در زمینه دکوراسیون پیدا کرده است.اما دیوار سبز سیستم زنده و طبیعی دارد و مدل مصنوعی و انتخاب ها متفاوت است.اما در اینجا ما به طور تخصصی راجع به دیوار سبز مصنوعی توضیح خواهیم داد.سوال اینجاست که چند مدل دیوار سبز مصنوعی وجود دارد و انتخاب ما بر چه اساسی باید صورت گیرد؟در پاسخ به این سوال باید بگیم که در کشور های پیشرفته و سایت های بزرگ جهان مانند آمازون نمونه های مختلفی وجود دارد.اما موضوعی که اینجا اهمیت ویژه ای دارد بحث نصب و نگهداری آن است.به صورت کلی دیوار سبز مصنوعی یا به صورت پنلی هست یا شاخه ای.درمدل شاخه ای نصب آن با مشکلات زیادی همراه است.دلیل آن این است که شما باید هر شاخه را ابتدا به هم پیوند بزنید.سپس توسط سیم یا توری آن را به دیوار وصل کنید.البته این کار هم باعث می شود فضای خالی برای دیوار شما به وجود بیاد و پوشش کامل نیست.

دیوار سبز مصنوعی

اینجاست که در نسل جدید دیوارسبزهای مصنوعی لوکس و مدرن دنیا از پنل های مشبک استفاده می کنند.این پنل ها چند مزیت مهم نسبت به نمونه شاخه ای دارند.اولین و مهم ترین مزیت آنها پوشش کامل دیوار پشت کار هست.به طوریکه بعد از انجام کار دیوار پشت کامل و یکنواخت با گیاهان مصنوعی پر می شود.دلیل آن هم تراکم بالای پنل دیوار سبز مصنوعی است.قبل از خرید باید از میزان تراکم آنها اطمینان پیدا کنید.برای این کار حتما از شرکت فروشنده نمونه درخواست کنید.باید قبل خرید حتما نمونه را از نزدیک ببینید.مزیت مهم دیگر آنها نصب است.نصب آنها به راه های مختلفی انجام می شود.در انتهای این مقاله به تفسیر در مورد نصب آنها توضیح داده ایم.

دیوار سبز مصنوعی

اکنون میخواهیم راجع به فرم خاص دیوار سبز مصنوعی آروین صحبت کنیم.

در جهت کاهش مصرف آب

در حال حاضر موضوعی مهم در دنیای محوطه سازی ، آب است.هر از گاهی مشکلات واقعی کمبود آب را تجربه می کنیم.حتی در انگلیس، معماران ، طراحان داخلی و متخصصان چشم انداز (شدیداً) تشویق می شوند که گزینه های ضد آب برای سیستم های زهکشی سنتی ، لوله کشی و فضای داخلی را ارائه دهند.بنابراین ، روی زمین ما سنگ فرش قابل نفوذ داریم. در بالای ساختمان ها سقف های سبز وجود دارد.بیشتر توسعه ها دارای (راه حل های پایدار زهکشی شهری) هستند و باغداران به طور مداوم به دنبال گیاهان متحمل به خشکی هستند و تولید مثل می کنند.گیاهان دیوار سبز مصنوعی آروین بسیار مقاوم به خشکی هستند. آنها به هیچ وجه به آب احتیاج ندارند.

دیوار سبز مصنوعی

آیا گیاهان مصنوعی واقعاً سبز هستند؟

من واقعاً معتقدم که گیاهان دیوار سبز مصنوعی با کیفیت خوب که از نظر اخلاقی تهیه می شوند ، در برخی شرایط دارای مزایایی نسبت به گیاهان زنده هستند.بسیار مهم است که گیاهان مصنوعی به دقت برای ظاهر ، طول عمر و خواص مراقبت آسان انتخاب شوند.من هم از آن توپ های جعبه تقلیدی پلاستیکی تند و زننده متنفرم که وقتی در معرض آفتاب قرار می گیرند ، آبی می شوند. من وقتی گیاهان مرده را در مراکز خرید و دفاتر مشاهده می کنم ناراحت می شوم.من از یک پس زمینه چشم انداز آمده ام ، به این معنی که من برای بهزیستی ، محیط و تأثیر بصری ارزش قائل هستم.به نظر من، گیاهان مصنوعی با کیفیت خوب می توانند با کمترین تأثیر زیست محیطی، آن چیزها را به وفور تأمین کنند.

در چه مکان هایی می توان از دیوار سبز مصنوعی استفاده کرد؟

*خانه    *دفتر   *سالنهای نمایش   *پروژه های مسکونی   *پروژه های تجاری   *بیمارستان ها   *مدارس   *فرودگاه ها   *باشگاه ها   *ادارات دولتی و خصوصی *رستوران ها *کلینیک ها

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی منزل| آروین دیزاین
دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی کافی شاپ و رستوران| آروین دیزاین

دیوارهای سبز مصنوعی صلح ایجاد می کنند

یکی دیگر از مزایای بزرگ داشتن یک دیوارسبز عمودی مصنوعی این است که آنها جذب نویز می کنند. این بدان معناست که اگر آنها به درستی ساخته و نصب شوند ، می توانند به کاهش میزان نویز در ساختمان ها کمک کنند. افراد و حتی مشاغل شرکتی مدت هاست که از دیوارهای سبز برای کاهش سر و صدای اطراف محل خود استفاده می کنند ، به خصوص اگر در بزرگراه ها ، خطوط ترافیکی ، جاده ها یا بزرگراه ها واقع شده باشند. دیوارهای سبز می توانند در حصول اطمینان از آرامش لازم برای یک محیط کار مناسب کارایی داشته باشند. ساختار آنها با جذب انرژی صوتی مانند ترافیک و آلودگی صوتی از بیرون ساختمان یا حتی اتاقهای مجاور باعث مسدود شدن صداهای با فرکانس بالا می شود.

دیوار سبز مصنوعی

توانایی دیوار گیاه مصنوعی در جذب صدا این ساختار زیبایی شناختی را قادر می سازد تا محیط کار یا خانه شما را به یک پناهگاه آرامش بخش زیبا تبدیل کند. موردی که هر دو جذاب به نظر میرسند و دلپذیر می باشند.گیاه گلدان آهسته رشد می کند و به نگهداری مداوم نیاز دارد ، اما دیوارهای سبز مصنوعی واقعاً ضخیم هستند و به نظر می رسد که سالهاست در حال رشد هستند.توجه داشته باشید که این محیط می تواند در کاهش استرس خصوصاً در محیط کار کاملاً مؤثر باشد و تأثیر بسزایی در روحیه دفتر داشته باشد. شما می توانید به این هدف دست یابید که در غیر این صورت ، وضعیت بهره وری در نظر گرفته شده را به خطر می اندازد.

دیوار سبز مصنوعی

در ساختمانهایی مانند هتل ها ، مراکز درمانی ، فروشگاه های خرده فروشی و حتی مدارس که در آن ارتباط مستقیم مشتری با سازمان ضروری است . به مجتمع های کاندو و آپارتمان ، دفاتر ، ساختمانهای تجاری ، سالن های هنری و اماکن عمومی را نیز اضافه کنید. برای اطمینان از رضایت از خدمات دریافت شده ، به یک محیط آرام نیاز دارید. فراهم آوردن این محیط تجاری آرام تأثیر بسزایی در میزان نگهداری مشتری از موسسه می گذاردو می تواند راندمان کاری را بالا ببرد. دیوار سبز مصنوعی خارجی مناسب برای پوشش ویژگی های غیر جذاب مانند کولر گازی و یا دیوارهای لهجه ای که در غیر این صورت ممکن است بی نظیر ، خسته کننده یا غیر جذاب باشد.دیوارهای سبز مصنوعی محیطی آرام و دلپذیر را برای شما ایجاد می کنند و می توانند بدون هزینه تعمیر و نگهداری اضافی سود شما را برای کسب و کارتان رقم بزنند.سر و صدای کمتر در محیط کار قطعاً منجر به شادتر شدن کارمندان و رضایت مشتری خواهد شد و در نتیجه بهره‌وری بهتر و متعاقباً افزایش سود خواهد بود. این یک وضعیت برنده است! به علاوه ، حتی لازم نیست گیاهان را آب دهید که این باعث کاهش اتلاف وقت شما خواهد شد.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی انحصاری آروین پروژه الهیه| آروین دیزاین

دیوار سبز مصنوعی داخلی

دیوارهای سبز مصنوعی داخلی فضاهای داخلی دره را با یک دیوار سبز داخلی که به سیستم آبیاری یا هرس نیاز ندارد تبدیل می کند. شاخ و برگ درختان مصنوعی توسط گیاهان مصنوعی نامحدود شامل تشک چوب مصنوعی و سایر گونه های محبوب مانند پیچک است. بر خلاف همتایان زنده ، دیوارهای سبز مصنوعی بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری و هرگز لکه های مرده ندارند.ماندگاری آنها نیز نسبت به نمونه طبیعی به مراتب بیشتر است.

شاخ و برگ بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی در تمام سال رشد می کند و یک دیوار سبز داخلی، فضای داخلی و مسکونی را اشغال می کند. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، دیوار سبز مصنوعی در نمایشگرهای تجاری به عنوان یک نکته جالب و راهی تازه برای ترسیم فضا کار می کنند. در خانه ، دیوارهای سبز مصنوعی می توانند دکوراسیون داخلی شما را با تزریق زندگی و فضای سبز تکان دهند ، اما برخلاف گیاهان زنده ، شاخ و برگهای ثابت نگهداری از آنها آسان است.

دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی یا پارتیشن

آیا می توان از دیوار سبز مصنوعی به عنوان پارتیشن استفاده کرد یا خیر؟باید بگوییم بله ،تیم ما در پروژه های مختلف از این پانل ها استفاده کرده است.برای این کار می توان بکس های مکعبی به ابعاد مورد نظر ساخت.تنها نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که تصویر گل ها در یک سمت نمایان می شود و پشت آن یا سمت دیگر آن حالت شبکه ای پانل است.اما قصد شما ممکن است صرفا جدا کردن دو فضا از هم نباشد.دیوار سبز مصنوعی آروی به گونه ای طراحی و اجرا شده است که به دلیل تراکم بالا کاملا فضا را به شکل خصوصی در می آورد.این یعنی دید این دو فضا از هم کور می شود.لازم به ذکر است که بگوییم این جدا کنندگی به صورت 100% نیست.یعنی دید کاملا گرفته می شود اما نوررا از خود عبور می دهد و این هم مزیت است.شاید بپرسید چرا ؟در جواب باید بگوییم که وقتی شما دیوار سبز مصنوعی را برای نرده تراس خود استفاده میکنید با یک تیر دو نشان زدید.به این معنا که هم فضای تراس را خصوصی کردید هم از نور گیری جلو گیری نکردید.برای دیدن نمونه این کار به قسمت دیوار سبز مصنوعی در گزینه ی محصولات سایت مراجعه کنید.

دیوار سبز مصنوعی

مزیت محیطی دیوار سبز مصنوعی

پانل های سفارشی را می توان به روش های مختلفی مرتب کرد. استفاده از پانل های سبز شکل آزاد به شما امکان می دهد تا به روشی سازگار با طرح و معماری طراحی بیرونی خود بپردازید. به عنوان یک هنر دیواری سه بعدی برای پنهان کردن جنبه های ناخوشایند از یک دیوار ، و یا حتی برای پوشاندن پانل های برقی و سایر مناطق مشکل ساز استفاده کنید. برنامه های کاربردی دیوار سبز مصنوعی یاهمان پوشش سرسبز برای ارائه یک نقش سازگار با محیط زیست برای تجارت شما مفید است. به عنوان یک نقطه کانونی منحصر به فرد و یا زمینه اصلی بر روی دیوارهای بتونی ساده تنظیم کنید و یا الگوهای خاصی را برای یک اثر هنری متمایز ایجاد کنید.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی انحصاری آروین پروژه سالن زیبایی در گرگان | آروین دیزاین

تاثیر نورپردازی در دیوار سبز مصنوعی

نورپردازی اصلی ترین رکن یک فضای لوکس است.همیشه باید در گام نخست برای ایجاد تغییر، نورپردازی را در اولویت قرار دهید.ما در این باره برای فضای سبز شما پیشنهاداتی را ارایه می دهیم.بهترین ترکیب رنگی برای طبیعی تر نشان دان گیاهان مصنوعی لامپ زرد رنگ است.در پروژه های مختلف و تجربه های کسب کرده به این نتیجه رسیدیم که گرین وال در فضای بسته فقط با نورپردازی می تواند خودنمایی کند.

دیوار سبز مصنوعی|دیوار سبز
نورپردازی دیوار سبز | آروین دیزاین
با زندگی لوکس و مجلل زندگی کنید

آیا شما خواب زندگی در یک فضای سرسبز باغ را می بینید؟ احاطه خود با فضای سبز می تواند آرامش بخش باشد ، اما حفظ یک فضای سبز شفاف می تواند به سرعت به کابوس تبدیل شود. دیوارهای سبز مصنوعی ترکیبی کامل از زندگی لوکس و بدون استرس برای حفظ فضای سبز مناسب است. فضای سبز را به مکان های غیرمعمول منتقل کنید و به بسیاری از مناطق خانه خود طعم بی عیب و نقص اضافه کنید.

دیوار سبز مصنوعی|دیوار سبز
نورپردازی دیوار سبز | آروین دیزاین

طراحان ، معماران و صاحبان خانه غالباً تصور می كنند كه اضافه كردن دیوارهای سبز گران خواهد بود ، احتمال آسیب رساندن به آب را افزایش داده و نیاز به نگهداری وسیع دارند. ممکن است همه این موارد صحیح باشد و این، گزینه ی دیوار سبز مصنوعی را جایگزین خوبی برای شما قرار می دهد.به همین دلیل دیوار سبز مصنوعی گزینه ی معقول تری نسبت به گونه های زنده هست.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی انحصاری آروین پروژه هواوی ایران مال | آروین دیزاین

برای گزینه های بیشتر یا پوشاندن فضای بزرگتر ، به گیاهان دیوار سبز مصنوعی نیاز دارید. این رول ها در انواع مختلف گیاه موجود است و می تواند به عنوان سرپوش گذاشتن یا برای پوشاندن قسمت زیادی از فضای دیوار استفاده شود. این رول که در سه رنگ عرضه می شود به راحتی در مکان های مختلفی قابل نصب است و می توان آن را برای فضای دقیق تر متمایز کرد. نرده های دیوار سبز مصنوعی اجازه می دهد خلاقیت شما بدون قربانی کردن سبک ، کیفیت و یا سهولت شکوفا شود. انواع گیاهان شامل دیوارهای پیچک مصنوعی و دیواره های چوب جعلی و همچنین دیواره های گل از انواع آزالا و انواع سرو و سرو کوهی است.برگ های آن مدل شبدری ،برگ پرتقالی است.

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی آروین-مدل برگ پرتقالی و گیاه پتوس

تمام دیوارهای سبز مصنوعی و گیاهی در فضای باز ما به طور ذاتی در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته می شوند تا رنگ سبز روشن خود را حفظ کنند. بر خلاف تولید پس از درمان با اشعه ماوراء بنفش روکش دار ، روش ما سالها از محافظت و زیبایی را تضمین می کند. شاخ و برگهای ما پس از یک سال از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش معادل با تهران،اصفهان از دست دادن رنگ قابل رویت نشان نداد.دیوار سبز مصنوعی همچنین رتبه بندی را افزایش می دهد زیرا باعث از بین رفتن مصرف آب و انرژی می شود و کار را برای مشتری آسان تر می کند.

اگر بخواهیم از لحاظ هزینه ، قیمت دیوار سبز مصنوعی ودیوار سبز طبیعی را مقایسه کنیم باز گزینه ی مقرون به صرفه همان دیوار سبز مصنوعی می باشد.قیمت دیوار سبز مصنوعی به ازای هر مترمربع از 450.000تومان شروع می شود و تا 850.000تومان پیش می رود که بیش از 1.000.000تومان ارزانتر از گزینه ی طبیعی خواهد بود.این را هم در نظر بگیرید که پوشش گیاهی مصنوعی همانند نمونه طبیعی خود به طور کامل فضا و دیوار شما را خواهد گرفت.حال این شمایید که تصمیم نهایی رو می گیرید.شما بین فضای زنده و فضای گیرا و واقع بینانه باید انتخاب کنید.لازم به ذکر است که هر کدام از این سیستم ها مزایای خاص خود را دارند و باید آن را در نظر گرفت.

شاید این تفاوت ها باعث شود شما در انتخاب دچار دو گانگی شوید.اما نیاز نیست نگران باشید ما در آروین برای شما و انتخابتون ارزش بسزایی قائل هستیم و با مشاوره کامل در این زمینه در خدمت شما خواهیم بود.ما با در نظر گرفتن شرایط محیطی و سلیقه شما بهترین پیشنهاد را خدمتتون اعلام میکنیم.

دیوار سبز مصنوعی

چگونه دیوار سبز مصنوعی در منزل درست کنیم؟

در حال حاضر دیوارهای سبز بسیار خشمگین هستند ، اما خرید و نگهداری از آنها می تواند هزینه بر باشد.

1. اندازه گیری کنید.

دیوارهای سبز باغ برای پوشش مناطق نادرست حصار یا استفاده به عنوان صفحه نمایش برای حفظ حریم شخصی بسیار مناسب است.مشخص کنید که دوست دارید از کجا تا کجا بروید ، فضا را اندازه بگیرید و تعداد پنل های دیوار سبز مصنوعی مورد نیاز خود را محاسبه کنید.هرکدام در قطعات 50 سانتی متر در 50 سانتی متر عرضه می شوند و برای خرید در دسترس هستند.

دیوار سبز مصنوعی
طراحی اولیه شرکت کیان ایساتیس پارس

2. پانل های دیواری سبز را به هم وصل کنید.

تکه های خود را بگیرید و دو صفحه اول دیوار سبز را به هم وصل کنید ، فقط با کلیک کردن روی جای خود. بهترین کار برای شروع تکه ای کوچک است – همه پنل های خود را به یکباره وصل نکنید.پس از اینکه آخرین تابلوی دیوار سبز خود متصل شد ، قیچی بگیرید و هرگونه برآمدگی را مرتب کنید.می خواهید دیوار شما تا حد ممکن واقع بینانه به نظر برسد.

دیوار سبز مصنوعی
زیرسازی پروژه شرکت کیان ایساتیس پارس

3.پانل های سبز برای حصارکشی

با استفاده از دریل و پیچ های چوبی اولین قطعات خود را به نرده وصل کنید.سپس با حرکت بیشتر ، از چپ به راست به جلو متصل شوید و مطمئن شوید که پس از کلیک کردن روی صفحه ، پیچهای چوبی خود را محکم کنید.به کار خود ادامه دهید تا منطقه شما کاملاً پوشیده شود.این پانل های دیوار سبز مصنوعی برای ایجاد حریم خصوصی بیشتر عالی هستند و به ویژه در بالکن ها به خوبی کار می کنند یا چرا خلاق نمی شوید و از آنها در فضای داخلی استفاده نمی کنید.دیوار سبز مصنوعی پشت نیمکت باغ به پایان رسید.

دیوار سبز مصنوعی
نصب و اجرای گرین وال طبق طراحی 3D

4.سبز شوید.

و کار شما تمام شد.! بهترین تکه؟ دیوار سبز مصنوعی جدید شما نیازی به آبیاری ندارد!

دیوار سبز مصنوعی

چگونه دیوار سبز مصنوعی خود را نصب کنیم؟(با جزییات بیشتر)

یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان ما بعد از خرید دیوار سبز مصنوعی طریقه ی نصب آن است.در اینجا لازم میدونیم بگیم که اصلا نیاز نیست نگران باشید.ما در آروین با شما تا آخرین مرحله همراهیم.ساده ترین روش های ممکن را به ترتیب توضیح خواهیم داد.

برای دیوار های مختلف راه های متفاوتی برای نصب وجود دارد.ابتدا باید مشخص شود دیوار پشت کار چه متریالی کار شده است.ما در هر پروژه فضای متفاوتی را تجربه میکنیم.به این صورت که ممکن است شما بخواهید به عنوان دکور در هر جایی ازدیوار سبز مصنوعی استفاده کنید.فضای پشت کار برای نصب بسیار مهم است.به طور کلی به چند دسته تقسیم می شود که هر یک را جداگانه توضیح خواهیم داد.

دیوار سبز مصنوعی

برای هر جنس دیواری نصب گیاهان متفاوت است؟

1.دیوار گچی و رنگ شده

با توجه به جدید بودن این نوع دیوار پوش ها و اطلاعات کمی که مردم دارند،اکثریت بر این باورند که می توان با چسب آنها را نصب کرد.اما این باور اشتباه است چرا که پنل های دیوار سبز مصنوعی توسط چسب به دیوار وصل نخواهد شد.یرای نصب باید زیزسازی انجام داد که با توری مرغی قابل انجام است.ابتدا توری مرغی را به اندازه دیوار برش زده و با پیچ و رولپلاک به دیوار در حالت کشیده و محکم وصل میکنیم.سپس پنل دیوار سبز مصنوعی را توسط سیم مفتول به توری وصل کرده و محکم میکنیم.

2.دیوار بتنی و سیمانی

باید به این نکته توجه داشته باشید که نصب پنل روی این دیوار ها هم همانند دیوار گچی است.البته با این تفاوت که در دیوارهای بتنی اگر ازرابیتس به جای توری استفاده شود به مراتب سریعتر و محکم تر خواهد بود.هرچند باید این را هم در نظر بگیرید که با توری هم قابل انجام است.در هر دو طریقه نصب پنل با سیم مفتول است.وقتی دیوار سبز مصنوعی شما از طریق رابیتس و سیم مفتول نصب شد با خیال راحت می توانید به کودکان و مهمانان خود اجازه دهید با دکور شما سرگرم شوند.زیرا نباید ذره ای نگران جدا شدن آن باشید.

3.دیوار یا سازه جدا کننده یا پارتیشن

در این نوع سازه ها ابتدا باید مشخص شود سازه ی جدا کننده از چیست و پنل دیوار سبز مصنوعی قرار است روی چه چیزی نصب شود.تقسیم پارتیشن ها به این صورت است که 1.چوبی 2.قاب فلزی 3.نرده و…که برای هر کدام به صورت جاگانه زیرسازی نیاز است.در مواقعی که از چوب استفاده شده باشد،اگر چوب کار شده ضخامت لازم را داشته باشد می توان با پیچ ام دی اف به راحتی پنل ها را نصب کرد.اگر به صورت قاب فلزی باشد باید توسط توری پشت کار را دربیاریم و توسط سیم مفتول آن را وصل و محکم کنیم.زمانی که بخواهیم روی نرده این پنل های گیاهی را نصب کنیم آسان تر از موارد دیگر است.

4.دیوار های چوبی یا کامپوزیتی

در این نوع از فضاها ما بهترین و ساده ترین راه را برای نصب پنل سبز مصنوعی خواهیم داشت.به این صورت که ابتدا پنل ها را به یکدیگر وصل کرده و و روی کار میبریم،سپس توسط پیچ ام دی اف و با کمک دریل آنها را به دیوار محکم میکنیم.

دیوار سبز مصنوعی

دیوارهای سبز مصنوعی زیبا و بادوام

باغ های عمودی یا دیوارهای زنده مصنوعی برای ساختن دیوار بیانیه و ایجاد یک گیاه شناسی به فضای شما مناسب هستند.اگر دیواری غیر جذاب دارید این یک روش مناسب برای نمایش و تبدیل آن به یک منطقه دیدنی است. دیوارهای سبز مصنوعی ما درسفره خانه ها ، رستوران ها ، هتل ها ، دفاتر و خانه یا باغ خصوصی چشمگیر به نظر می رسد. گیاهان دیواری سبز ما از ترکیبی از پلاستیک و لاتکس ساخته شده است که باعث می شود آنها بسیار واقعی به نظر برسند.. تمام پنل های شاخ و برگ درختی مصنوعی با اشعه ماوراء بنفش تثبیت شده اند ، به این معنی که آنها برای استفاده در فضای باز و داخل خانه مناسب هستند.آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش تثبیت شده اند تا گیاهان را از تغییر رنگ و محو شدن سریع محافظت کنند.

دیوار سبز مصنوعی

چرا مستقیماً ما را انتخاب می کنید؟

در بیش از 10سال است که طراحی و ساخت و واردات کاشت مصنوعی و فضای سبز را انجام داده ایم. ما به دیوار سبز مصنوعی واقع بینانه و باکیفیت که ارائه می دهیم شناخته شده ایم. تمام محصولات گیاهی مصنوعی ما توسط تیم ما با مهارت و مستعد از پایگاه ما جمع می شوند. بی شک برای انتخاب درست و دقیق به یک تیم حرفه ای نیاز دارید که آروین این امکان را به شما می دهد.هنگامی که صحبت از طیف وسیعی از دیوارهای فضای سبز مصنوعی است که ما آنها را در بالاترین استانداردها قرار می دهیم و همچنین دیوارهایی که انواع درختان ، گیاهان و گلها را نیز در اختیار شما قرار می دهیم ، می توانیم یک سرویس سفارشی را نیز به شما ارائه دهیم و محصولاتی خاموش را ایجاد کنیم.تجربه و دانش دقیق ما از مواد گیاهی مبتنی بر گیاهان به ما امکان می دهد تا با طراحان ، معماران ، سازندگان کار کنیم تا با استفاده از بالاترین کیفیت مواد با قیمت مناسب ، پنل های لوکس ایجاد کنیم.ما در تمام مراحل طراحی ، ساخت و ساز باتجربه هستیم و فقط می توانیم عرضه یا یک سرویس نصب حرفه ای را ارائه دهیم.

دیوار سبز مصنوعی

ما می توانیم به شما در طراحی فضای سبز در دفتر ، رستوران ، فروشگاه یا رویداد ویژه یاری کنیم. ما طیف کاملی از دیوارهای عمودی سبز و کاشت مصنوعی را داریم که می توان از آنها برای فضای داخلی و فضای باز استفاده کرد. دیوارهای سبز و راه حل های گیاهی مصنوعی ما محیط فوری ، تقویت بصری را ارائه می دهند و بدون تعمیر و نگهداری هستند. پانل های ما برای پوشش و صفحه نمایش نماهای ناخوشایند استفاده می شود.

آیا به برخی از الهامات نیاز دارید؟ همکاران ما در آروین خوشحال هستند که از پروژه شما بازدید می کنند تا در مورد نیازهای شما در زمینه راه حل های کاشت و دیوار سبز مصنوعی برتر صحبت کنند.ما همچنین می توانیم تصاویر سه بعدی از شکل ظاهری دیوار سبز شما قبل از نصب به شما ارائه دهیم ، برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.لطفاً قبل از خرید مناسب بودن دیوار یا سازه ای را که می خواهید اینها را به آن آویزان کنید و همچنین کابلها یا لوله های مخفی را بررسی کنید.

برای سفارش دیوار سبز مصنوعی در مدلهای مختلف ، همین امروز تماس بگیرید..

09124642449 مهندس کیان

دیوار سبز

دیوار سبز مصنوعی